loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: خط هافبک مشکلی ندارد
رمزی: خط هافبک مشکلی ندارد

رمزی: خط هافبک مشکلی ندارد



آرون رمزی معتقد است خط میانی آرسنال از بالانس و کیفیت خوبی برخوردار است...

رمزی، سانگ و آرتتا در این فصل عناصر اصلی خط میانی آرسنال بوده اند و فریمپونگ، کاکولن، روسیچکی و بنایون هم به عنوان بازیکنان جانشین تیم در بازیها حضور پیدا کرده اند.

این در حالیست که ابو دیابی و جک ویلشر هم مصدومان آرسنال در خط میانی هستند، چند روز پیش ونگر در مصاحبه ای اعلام کرده بود از هافبکهای خودش راضی است و حالا رمزی نیز با ونگر هم عقیده است.

"ما از کیفیت بازیکنانی مثل توماس و یوسی آگاه هستیم، آنها هر وقت به زمین آمده اند نشان داده اند می خواهند به تیم کمک کنند، فکر می کنم هر دوی آنها در بازی ولوز عملکرد خوبی داشتند، یوسی گل پیروزی ما برابر استون ویلا را به ثمر رساند و همه از این بابت خوشحال هستند، او به خوبی در تیم جا افتاده است و وشخصیت خوبی هم دارد و کسی است که همیشه وقتش را در اختیار شما می گذارد.

در راه بازگشت در مورد گلی که زد شوخی می کردیم، فکر کنم او گفت که می خواست نزدیک خط محوطه جریمه باشد ولی ریسک کرد و به درون محوطه رفت و این کار را هم خوب انجام داد! "

رمزی از بازی کنار آرتتا هم گفت:

"هر چه فصل به جلو برود هماهنگی ما هم بیشتر می شود، آمار این را نشان می دهد که هر دوی ما چند پاس گل داشته ایم و هنوز هم می توانیم چیزهایی از همدیگر یاد بگیریم و در حال حاضر بدون شک از بازی همدیگر درک بهتری پیدا کرده ایم.

میکل واقعاً تجربه خوبی به خط میانی ما اضافه کرده است، همه می دانیم که او قبل از اینکه به اینجا بیاید هم بازیکن خوبی بود، یکی از بهترین های اورتون بود، توانایی های زیادی در پاس دادن دارد و خیلی باهوش است.

در شرایطی که نیاز داریم بازی را آرام کنیم او به خوبی حفظ توپ می کند و با پاسهایش بازی را آرام می کند، آمار این قضیه را ثابت می کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰