loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: می توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم
رمزی: می توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم

رمزی: می توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم


توپچی ها امشب در دیدار رفت لیگ قهرمانان در دور یک هشتم نهایی در ورزشگاه امارات میزبان بایرن مونیخ فینالیست فصل گذشته این رقابت ها هستند.

رمزی درحالی که به کیفیت این تیم آلمانی احترام می گذارد معتقد است شاگردان آرسن ونگر می توانند با حذف بایرن به دور بعد صعود کنند.

آرون می گوید: " اگر روزمان باشد قادر به کسب نتایج خوب مقابل هر تیمی هستیم و این مساله را در طول چند فصل اخیر ثابت کرده ایم اما مساله ای که درمورد ما وجود دارد ثبات بوده است.

" آیا پیش از اینکه واقعاً این موضوع را باور داشته باشیم که می توانیم به پیشرفت ادامه دهیم و برای همه یک تهدید باشیم در مسیر پیروزی قرار خواهیم گرفت؟ نمی دانم. در روز خودمان توانایی بیشتری برای ارائه عملکردی عالی و کسب نتایج فوق العاده داریم.

" مونیخ فینالیست فصل گذشته است و اکنون سال های بسیاری است که در این رقابت و در لیگ خود موفق عمل کرده است. بازی دشواری خواهد بود اما اطمینان داریم که در روز خود می توانیم مقابل همه بازی خوبی انجام دهیم و پیروز میدان شویم.

" بازی های مهم زیادی در پیش داریم که مشتاقانه در انتظار آن ها هستیم، اکنون در دو رقابت حاضر هستیم که به دنبال رسیدن به چیزی در آن ها هستیم و امیدوارم به عنوانی دست یابیم. ما روند خوبی داریم و امیدوارم در دیدار مقابل بایرن مونیخ بتوانیم آن را ادامه دهیم."

رمزی باور دارد به پایان رساندن فصل با قدرت و کسب اطمینان از قرار گرفتن بین چهار تیم برتر لیگ می تواند تیم را به سوی موفقیت های بیشتری برای فصل آینده سوق دهد.

" مسیری که فصل گذشته در آن جایگاه سوم را کسب کردیم کاملا یک دستاور بود و امسال نیز مبارزه دیگری خواهد بود. شاید چند بازی آخر فصل تعیین کننده باشد، بنابراین ما باید آماده و قوی باشیم و روند نتیجه گیری خود را حفظ کنیم.

" امیدوارم بتوانیم بار دیگر این کار را انجام دهیم، چه کسی می داند شاید در این رقابت ها عنوانی کسب کردیم و در فصل آینده لیگ برتر وضعیت خوبی داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰