loading
در حال بررسی درخواست شما
روزیسکی: اینجا مناسب من است
روزیسکی: اینجا مناسب من است

روزیسکی: اینجا مناسب من است


کاپیتان تیم ملی چک هشتمین فصل حضورش در باشگاه را سپری میکند و با امضای قرارداد جدید میتواند فوتبالش را در آرسنال پایان دهد.

"از اینکه در اینجا میمانم خوشحالم. میتوانم بگویم به اینکه پس از مدتی طولانی هنوز اینجا هستم افتخار میکنم - که هنوز هم ادامه دارد - بنابراین از بودن در اینجا خوشحالم.

"از زمانی که به اینجا آمدم، همیشه احساس کرده ام در جای درستی قرار دارم که میخواهم در آن باشم. هنوز هم این احساس را دارم و همانطور که گفتم، افتخار میکنم پس از این مدت طولانی اینجا هستم و به اینجا بودن ادامه خواهم داد.

"عامل مهم این است که میخواهم با آرسنال قهرمان لیگ شوم. این هدف بزرگ من است و هر کاری خواهم کرد تا به آن برسم. بارها گفته ام که باور دارم به اندازه کافی قوی هستیم."

توماس حدود دو سال از ژانویه ۲۰۰۸ به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب بود ولی حالا در ۳۳ سالگی در اوج به سر میبرد و اخیرا آرسن ونگر از او به عنوان "سرعت دهنده مهم" بازی هجومی آرسنال نام برده است.

"از طرف او (آرسن ونگر) نیز تاثیر زیادی وجود دارد. من روش فوتبالی که او میخواهد بازی شود را تحسین میکنم - اساسا همان روشی است که من میخواهم. این نقطه اشتراکی است که داریم و به همین دلیل با همه ادامه میدهیم.

"احساس بسیار خوبی دارم. هیچ تفاوتی در احساسی که چند سال قبل داشتم با حالا وجود ندارد. ۳۳ ساله هستم و خیلی زود این سن تغییر میکند. نمیدانم چطور پیش خواهد رفت ولی تا الان هیچ تفاوتی در خودم در قیاس با گذشته نمیبینم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰