loading
در حال بررسی درخواست شما
روزیسکی: می توانم گل های بزرگی بزنم
روزیسکی: می توانم گل های بزرگی بزنم

روزیسکی: می توانم گل های بزرگی بزنم


هافبک جمهوری چکی توپچی ها یک شنبه در پیروزی ۰-۱ تیمش مقابل تاتنهام در دقیقه ۲ گل فوق العاده ای به ثمر رساند و پس از آن به تیم کمک کرد تا به یک نمایش دفاعی مستحکم ۳ امتیاز حیاتی را در وایت هارت لین کسب کند.

روزیسکی از به ثمر رساندن دومین گلش مقابل تاتنهام در این فصل خوشحال است و باور دارد که این پیروزی توپچی ها را در کورس قهرمانی نگه می دارد.

توماس پس از این پیروزی گفت: " من یک گلزن بزرگ نیستم اما می توانم گل های بزرگی بزنم. تمایل دارم که آمار گلزنی خود را بیشتر کنم اما این برایم آسان نیستم.

" تیم مهم تر است بنابراین حتی اگر کس دیگری هم گلزنی کند تا زمانی که برنده بازی شویم خوشحال خواهم بود. این مسابقه معنای زیادی دارد؛ زیرا یک دربی است و همه می دانند که هواداران درمورد چنین بازی هایی چه احساسی دارند پس این پیروزی فوق العاده ای است.

" از نظر دفاعی خیلی خوب بودیم اما اگر می خواهیم که قهرمان لیگ شویم باید در در کارهای هجومی نیز بهتر شویم."

روزیسکی ۳۳ ساله که در این فصل فرم خوبی داشته و اخیراً نیز قراردادش را تمدید کرده است باور دارد که دیدار شنبه مقابل چلسی در استمفورد بریج تعیین کننده خواهد بود.

" این یک بازی حیاتی مقابل چلسی خواهد بود اما این لیگ بسیار دشواری است، تک تک بازی ها مهم هستند و هنوز بازی های زیادی باقی مانده بنابراین نمی دانیم که پس از آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

" از زمانی که در انگلیس بوده ام و برای آرسنال بازی می کنم اولین باری است که رقابت به این شکل بوده است، که چهار تیم اساساً برای قهرمانی مبارزه می کنند.

" می توانید ببینید که چقدر غیرقابل پیش بینی است- ما هفته گذشته در خانه استوک شکست خوردیم، چلسی شنبه در خانه ویلا شکست خورد بنابراین تمام بازی ها برای همه مهم هستند.

" شرایط می تواند خیلی خیلی سریع طی دو بازی تغییر کند و البته شما درمورد چلسی و منچستر سیتی صحبت می کنید اما باید درمورد لیورپول نیز صحبت کنید، چهار تیم در کورس قهرمانی هستند و این واقعاً هیجان انگیز است..

" به نظر من برای هواداران نیز همچون بازیکنان کورس فوق العاده ای است و فکر می کنم که این رقابت تا آخرین بازی فصل وجود خواهد داشت."


همچنین روزیسکی تاکید می کند که آن ها به تردیدکنندگان درمورد شانس قهرمانی آرسنال در لیگ توجهی ندارند.

" شما نمی توانید تحت تاثیر آنچه که افراد اطراف شما می گویند قرار بگیرید. منظورم بی احترامی به شما رسانه ها نیست اما قطعاً به آنچه که می گویید اهمیتی نمی دهم- آن را به طور منفی در نظر نگیرید اما برخورد من در این باره همینطور است.

" تنها چیزی که مهم است این است که به میدان بروید و برنده بازی شوید، اگر برنده بازی نشوید بدیهی است که حق با شماست.

" تنها چیزی که می توانید روی آن تاثیر بگذارید درون زمین است، حقیقت درون زمین است، دیگر مسائل مهم نیستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Sky Sports
بازدید: ۱,۱۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰