loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی که هانری قدیم را دیدم
زمانی که هانری قدیم را دیدم

زمانی که هانری قدیم را دیدم


"من بازی پلی آف آنها با لوس آنجلس گلکسی را دیدم و در آن بازی دیدم هنوز غرور و اشتیاق به برد در هانری وجود دارد چون او خیلی عصبانی بود، من انتظار چنین چیزی را نداشتم، فکر می کردم او خونسرد تر از اینهاست، آنوقت بود که فهمیدم او هنوز هم شور و شوق زیادی دارد، من نمی دانستم او از نظر فیزیکی در چه شرایطی است، این چیزی است که قهرمانان از دست نمی دهند، این را در دیوید بکهام هم می توانیم ببینیم، او هنوز هم برای بردن می جنگد.

من در آن زمان با او تماس نگرفتم، فقط اشتیاق به برد را در او دیدم، شما هنوز هم می توانید این را در او ببینید، در این سالها چندین بار با او تماس داشتم و او به من گفت اگر بخواهد روزی بازگردد باید خودش را آماده نگه دارد.

برای من دو یا سه هفته طول کشید که شرایط او را در تمرینات بررسی کنم چون شما باید به ایده ای که در سر دارید فکر کنید و ببینید که او چه تاثیری می تواند روی تیم بگذارد، از نظر فیزیکی در چه شرایطی است، با چه انگیزه ای کار و تلاش می کند.

نمی دانم لیگ آمریکا چگونه است ولی می دانم که در لیگ برتر توقعات بالاست، از نظر من اینجا از نظر فیزیکی بالاترین سطح دنیا را داریم، باید ببینیم او چگونه خودش را با این شرایط وفق می دهد."

ونگر می گوید بازیکنان هم از آمدن هانری خوشحال هستند.

"بازیکنان از اینکه او اینجاست خوشحال هستند، تاثیری که او می گذارد بیش از حضور فیزیکی در تمرینات است و خودش هم از این قضیه آگاه است.

من به سرعت قانع شدم که او هنوز هم توانایی بازی در لیگ برتر را دارد اما از این بابات مطمئن نبودم که او دوست دارد وارد این چالش بشود یا نه، او این را می داند که در جایی مردم بازیهای او را دنبال می کنند."

ونگر معتقد است هانری نباید فعلاً به فکر مربیگری باشد و باید تا جایی که می تواند به بازی کردن ادامه دهد.

"فعلاً بگذارید او بازی کند، اینکه در آینده چه کار می خواهد انجام دهد را نمی دانم، تا جایی که می توانید بازی کنید، برای مربیگری وقت زیاد است، به من نگاه کنید، من خیلی جوان بودم که مربی شدم!"

ونگر در مورد جدایی هانری در سال 2007 هم گفت :

"من می خواستم او بماند ولی او گفت ببین، شما یک تیم جوان دارید، آنها در سه یا چهار سال آینده خوب خواهند بود ولی من نمی توانم صبر کنم، باید به جایی بروم که شانس برنده شدن داشته باشم.

او به بارسلونا رفت و این کاری عاقلانه بود، او در آن زمان 30 سال داشت، ما چنین ماجرایی را سال گذشته هم داشتیم اما تفاوت این دو در این بود که آن بازیکن (فابرگاس) 24 ساله بود!"


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰