loading
در حال بررسی درخواست شما
زینچکو : بخاطر آرتتا به آرسنال اومدم
زینچکو : بخاطر آرتتا به آرسنال اومدم

زینچکو : بخاطر آرتتا به آرسنال اومدم

زینچنکو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچسترسیتی را به مقصد آرسنال ترک کرد و به بازیکن ثابت توپچی ها زیر نظر آرتتا تبدیل شد. ملی پوش اوکراینی از سرمربی خود که قبلاً در اتحاد با او کار می کرد تمجید کرده است و توضیح داد که چرا می خواست برای او در شمال لندن بازی کند.

"تاثیری که وی برای من داشته و همچنان دارد، بسیار زیاد است. چندین بار گفته‌ام که روزی اگر من از سیتی جدا شوم و در لیگ برتر بمانم، تنها به خاطر یک مربی این کار را خواهم کرد و آن فرد میکل است."

"طوری که او فوتبال را می بیند، بینشش، شخصیتش، یک شخصیت برنده است. این چیزی است که بیشتر از همه در افراد دوست دارم. به طور طبیعی او مرا به عنوان یک بازیکن و فرد می شناخت وقتی با من تماس گرفت، قبل از پیوستن به آرسنال، چندین بار گفتگو داشتیم. به من گفت چه چیزهایی را از من می‌خواهد ببیند، چشم انداز باشگاه، برنامه و استراتژی باشگاه. همه چیز را دوست داشتم و به همین دلیل آمدم."

آرتتا در این فصل آرسنال را به صدر جدول لیگ برتر رسانده است، با ۸ امتیاز از منچسترسیتی، با این حال تیم پپ گواردیولا یک بازی کمتر دارد. شایستگی آرسنال برای قهرمانی در آوریل با بازی‌هایی مقابل لیورپول، سیتی و چلسی به شدت آزمایش خواهد شد.

زینچکو آرتتا

زینچکو آرتتا
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۹ ۱۰:۰۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۳۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰