loading
در حال بررسی درخواست شما
سیاستهای تجاری ما قدرتمند است
سیاستهای تجاری ما قدرتمند است

سیاستهای تجاری ما قدرتمند است


باشگاه در حال تقویت جایگاه تجاری خود است و اولین تور خود در آسیا برگزار کرد، جایی که تیم در کشورهای مالزی و چین بازیهای دوستانه ای را انجام داد.

این سفر باعث افزایش محبوبیت آرسنال شد و از زمان بازگشت از آنجا باشگاه با شرکتهایی از قبیل ایندزیت،سیتروئن،کارلزبرگ،توماس کوک و بتسان قراردادهای همکاری امضا کرده است. گازیدیس معتقد است این قرارداد ها باعث ایجاد درآمدهای بیشتر برای باشگاه و سرمایه گذاری برای آینده تیم خواهند شد.

"بله آنها می توانند باعث ایجاد درآمد شوند. بخشی از آن به پولی باز می گردد که به باشگاه نزریق می شود و همچنین اعتباری است که ما به اسپانسر هایمان می دهیم.

در مقیاسی وسیع تر از تنظیم قرارداد ها استراتژی های تجاری ما قرار دارد و سرمایه گذاری هایی که در بخش تجاری انجام می دهیم. در دنیای مدرن اسپانسر ها به دنبال ارزش هستند. چگونه می توان به ارزش برند شما دسترسی پیدا کرد؟ این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم.

کارهایی مثل رفتن به تور باعث می شود نام ما بر سر زبان ها بیفتد. این تور باعث شد ما شرکای جدیدی داشته باشیم که با شرکای تجاری قبلی ما متفاوت هستند. یک رابطه مشترک تجاری با ارزش با شریکی که پستی و بلندی های فوتبال را می شناسند و آرسنال در سطح بالای این ورزش حضور خواهد داشت، نه فقط در حال حاضر، بلکه تا 5 یا 10 سال بعد، این مساله برای آنها مهم است.

قطعا این قضیه باعث مبارزه بر سر فتح جامهاست. در حال حاضر ما خیلی موفق بوده ایم و باید واقع بین باشیم ، با گذر زمان این دوره یک دوره بسیار موفق برای باشگاه خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰