loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمن: ونگر باید بماند
سیمن: ونگر باید بماند

سیمن: ونگر باید بماند


آرسنال امروز درحالی به مصاف اورتون خواهد رفت که برای باقی ماندن در جمع چهار تیم برتر لیگ با این تیم رقابت می کند و سرمربی توپچی ها اخیراً با انتقاداتی مواجه شده است.

از طرفی نیز با وجود به پایان رسیدن قرارداد ونگر با آرسنال در پایان فصل هنوز هیچ نشانه ای از تمدید قرارداد او با باشگاه وجود ندارد.

اما سیمن دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال که بین سال های ۱٩٩٦ تا ۲۰۰۳ به همراه ونگر برنده دو قهرمانی در لیگ و سه قهرمانی در جام حذفی شد معتقد است که خروج این مرد فرانسوی اشتباه خواهد بود.

سیمن در گفتگو با Sky Sports اذعان کرد: " بدون کوچیک ترین شکی قطعاً او هنوز هم فرد مناسبی برای آرسنال است.

" افرادی که با او کار کرده اند می دانند که او چقدر خوب است، افراد زیادی وجود ندارند که با او کار کرده باشند و حتی یک کلمه بد درموردش گفته باشند و این نشان می دهد که او چقدر خوب است."

اگرچه ونگر پس از ورود به انگلیس در اواسط دهه ٩۰ میلادی انقلابی در فوتبال این کشور به پا کرد اما اخیراً عده ای معتقدند که این مرد ٦۴ ساله توانایی باقی ماندن در فوتبال مدرن را از دست داده است!

با این حال سیمن فکر می کند که مصدومیت بازیکنان کلیدی توپچی ها در ماه های اخیر دلیل اصلی نتایج مایوس کننده آن ها در نیم فصل دوم بوده است.

" او روش کاملاً جدیدی از فوتبال را وارد آرسنال کرد و در آن مورد عقب نخواهد نشست، او کارهای جدیدی انجام خواهد داد.

" نمی توانید وارد بخش پایانی فصل شوید درحالی که پنج بازیکن اصلیتان مصدوم هستند و انتظار داشته باشید که این مساله روی نتایج تاثیر نمی گذارد، این دوره دشواری است."

سیمن می گوید آرسنال در این تابستان با انجام یک یا دو خرید در حد و اندازه های مسوت اوزیل می تواند وضعیت قدرتمندی پیدا کند.

" تاثیری که اوزیل روی تیم داشته نشان می دهد که خریدها می توانند تفاوت ایجاد کنند، اگر یک یا دو بازیکن با آن کیفیت را اضافه کنند سپس چه کسی می داند آن ها در چه موقعیتی قرار خواهند گرفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰