loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: دوست دارم برنده دستکش طلایی شوم
شزنی: دوست دارم برنده دستکش طلایی شوم

شزنی: دوست دارم برنده دستکش طلایی شوم


این جایزه به دروازه بانی می رسد که بیشترین تعداد کلین شیت را در طول یک فصل داشته باشد و تا اینجا شزنی در کنار پتر چک با ثبت ۱٦ کلین شیت در صدر قرار دارد.

و با توجه به مصدومیت چک، شزنی این شانس را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی مقابل نوریچ برای اولین بار این جایزه را کسب کند.

او در این باره گفت: " فکر می کنم از این نظر با چک برابر هستم و باید اذعان کنم که در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه پایانی بازی با وست بروم این مساله در ذهنم بود و نمی خواستم گل بخورم.

" ما در خانه آمار دفاعی فوق العاده ای داشته ایم و آن را در اینجا ادامه دادیم. این چیزی است که می خواهیم برای فصل آینده حفظش کنیم. اگر برنده دستکش طلایی شوم آن را دوست دارم اما در حال حاضر این موضوع اهمیتی ندارد.

" می دانستیم که مجبور نبودیم در این بازی پیروز شویم اما فکر می کنم همیشه بهتر است که با خوشحالی صحنه را ترک کنید. هواداران با شادمانی به خانه می روند و این حس خوبی قبل از فینال جام حذفی است.

" اکنون مهم ترین موضوع این است که می خواهیم برای فینال جام حذفی آماده شویم، بدیهی است که می خواهیم در بازی با نوریچ نیز برنده شویم اما می خواهیم روی کسب جام برای هواداران تمرکز کنیم؛ زیرا آن ها در این فصل برای ما باورنکردنی بوده اند و سزاوار این جام هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰