loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی: رئیس به خوبی حرفه مرا اداره کرد
شزنی: رئیس به خوبی حرفه مرا اداره کرد

شزنی: رئیس به خوبی حرفه مرا اداره کرد


دروازه بان لهستانی توپچی ها که در دسامبر ۲۰۱۰ اولین بازی لیگ برتری خود را مقابل منچستر یونایتد انجام داد اکنون به دروازه بان شماره یک آرسنال تبدیل شده است.

شزنی که در آن زمان تنها ۲۰ سال سن داشت می گوید با اینکه خودش می خواست زودتر بازی کند اما ونگر به طور بی نقصی مسیر رسیدن او به تیم اصلی را مدیریت کرده است.

او در گفتگو با Arsenal Player اذعان کرد: " شما همیشه زودتر از چیزی که واقعاً باید آماده باشید فکر می کنید که آماده اید اما معتقدم که او در زمان مناسبی مرا وارد تیم اصلی کرد.

" من به دوره قرضی نیز رفتم، بنابراین چنین احساسی دارم که تا کنون دوره حرفه ای من به خوبی توسط او اداره شده، معتقدم که به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

" من به وضوح یکی از سپاسگزارترین ها برای فلسفه او هستم؛ زیرا همین فلسفه مرا به تیم اصلی رساند. می دانم که اگر ایده او درمورد پرورش بازیکنان جوان از سیستم جوانان به سوی تیم اصلی نبود احتمالاً اینقدر زود شانسم را به دست نمی آوردم.

" به خاطر آن بسیار متشکرم و فکر می کنم که این روش درستی برای انجام آن است."

" رسیدن به رکورد ۱۰۰۰ بازی یک دستاور باور نکردنی است. فکر نمی کنم که در فوتبال مدرن زیاد آن را تجربه کنید چرا که باشگاه ها به مربیان زمان خیلی زیای برای جا افتادن نمی دهند اما رئیس در اینجا کار شگفت انگیزی انجام داده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰