loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست دردناک در ایوود پارک
شکست دردناک در ایوود پارک

شکست دردناک در ایوود پارک


تیم آرسنال در یک بازی عجیب و در حالی که دو گل به خودی دریافت کرد 4-3 مغلوب حریف خود شد و امروز شاگردان استیو کین برای بازی برگشت به لندن سفر کرده اند.

رابین ونپرسی در مصاحبه پیش از بازی خود گفت:

"بازی بلکبرن خیلی مهم است و می تواند ما را به لیگ بازگرداند، یک مساله دیگر هم وجود دارد و آن هم اینکه ما می خواهیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم، آن شکست در ماه سپتامبر به گونه ای بود که نباید به هیچ وجه اتفاق می افتاد.

من هنوز هم با بچه ها در مورد آن بازی صحبت می کنم، در واقع دو هفته پیش در این مورد با میکل آرتتا صحبت می کردم چون آن باخت دردناک ترین باخت ما در این فصل بود و فکر کردن به آن هنوز هم دردناک است.

بلکبرن تیم خوبی است، اما ما دو بار از آنها پیش افتادیم و موقعیت های زیادی را قبل از خوردن دو گل به خودی و باختن بازی از دست دادیم، شرایط اصلاً نباید به آن شکل پیش میرفت و ما نمی خواهیم این بار چنین اشتباهاتی را مرتکب شویم."

بعد از چند شکست پیاپی رابین معتقد است حالا تیم دوباره در شرایط خوبی به سر می برد.

"اگر ما مثل نیمه دوم بازی با استون ویلا و همچنین بیشتر دقایق بازی با بولتون بازی کنیم 100% مطمئنم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت و ما می توانیم گلهای لازم را به ثمر برسانیم.

ما به بازیهای آینده توجه نمی کنیم یا به نتایج قبلی توجه نمی کنیم، ما فقط باید با تمام توان بازی کنیم و از حالا در همه بازیها نتایج خوبی بگیریم."

رابین در مورد بازگشت بازیکنان مصدوم تیم مثل باکاری سانیا و میکل آرتتا هم گفت:

"در بازی با بولتون حس عجیبی داشتم که به من می گفت بولتون موفق به گلزنی نخواهد شد، در عقب زمین قدرتمند بودیم و این را مدیون بازگشت دو بازیکنمان هستیم.

میکل آرتتا تاثیر بسیار زیادی روی انسجام تیم داشت، او به خوبی حفط توپ می کند، می داند چه زمانی تکل بزند و چگونه یک ضد حمله را خنثی کند، او تجربه اش را نشان داده و ثابت کرده است که یک بازیکن خیلی مهم برای ماست.

بازگشت باک هم کمک بزرگی برای ما بود، نمی دانستم او قرار است بازی را شروع کند ولی او در بازی خیلی آماده و قوی به نظر می رسید. او چهار ماه دور از میادین بود و در بازی قبل هم فقط چند دقیقه بازی کرده بود و در این بازی باور نکردنی بازی کرد و می توانم با توجه به تجربیات شخصی ام بگویم که این واقعاً کار سختی است.

او خیلی محکم در دفاع راست بازی کرد و به خوبی هم نفوذ میکرد، بنابراین بازگشت او برای همه ما خوب است، او یک دوست خوب و یک بازیکن شگفت انگیز است و همه ما از بازگشت او خوشحالیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰