loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آرتتا و ژیرو در جشن قهرمانی
صحبت های آرتتا و ژیرو در جشن قهرمانی

صحبت های آرتتا و ژیرو در جشن قهرمانی


میکل آرتتا:

" این یک روز عالی برای جشن گرفتن است، امیدوارم همه ما از آن لذت ببریم چرا که دیروز یک روز طاقت فرسا بود اما به بهترین نحو ممکن تمام شد بنابراین از حضور در اینجا واقعاً خوشحالیم.

" چند سال سخت را پشت سر گذاشتیم و ساختن این تیم و این روحیه زمان برد اما فکر می کنم دیروز بهترین نمونه از اینکه این جام برایمان چه معنایی دارد و اینکه چقدر آن را می خواهیم بود. این برای همه کسانی است که لایقش هستند - به خصوص برای هواداران؛ زیرا آن ها بار دیگر در طول فصل فوق العاده بوده اند. حالا زمان این است که از آن لذت ببریم - این چیزی است که برایش مبارزه می کنیم و پس از سال ها اولین جام را کسب کردیم.

"این یک باشگاه فوق العاده بزرگ است و ما از حمایت بی نظیری برخورداریم. حتی در خارج از خانه هم هواداران همیشه با ما هستند بنابراین حالا فرصتی برای لذت بردن، جشن گرفتن و پس از آن داشتن یک تابستان خوب است.

" جشن با آوازهایی که خوانده شد سرگرم کننده بود، سرگرمی خیلی خوبی بود. جو موجود میان بازیکنان خیلی طبیعی و خوب است بنابراین همه می خواهیم از آن لذت ببریم."


اولیویه ژیرو:

" احساس خیلی بدی ندارم! راستش شگفت انگیز است. دو سال قبل به همراه مونپلیه این را تجربه کردم. شاید کم تر از امروز بود؛ زیرا از دیدن اینکه همه این افراد حامی ما هستند واقعاً خوشحالیم، نمی دانستیم که چنین جمعیتی می آیند و تقسیم این لحظه با تمام هوادارانمان لذت بخش است.

" کسب یک جام، فوق العاده است. این بخشی از داستان آرسنال است - خیلی مهم و است و به بردن این جام واقعاً افتخار می کنم. امیدوارم در سال آینده و در سال های بعد چیزهای بیشتری کسب کنیم.

" ما تیم خیلی خوبی داریم، باور دارم که برای داشتن فصل هایی فوق العاده شانس خوبی داریم.

" به نظرم آرسنال با وجود داشتن ملیت های مختلف تیمی واحد و همدل است. گروه خوبی داریم و رئیس همیشه ما و تیم را باور داشته است. می خواهیم این جام را به او و نیز به همه هواداران تقدیم کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰