loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آرتتا و ژیرو پس از پیروزی مقابل وست برومویچ
صحبت های آرتتا و ژیرو پس از پیروزی مقابل وست برومویچ

صحبت های آرتتا و ژیرو پس از پیروزی مقابل وست برومویچ


میکل آرتتا:

" به نظرم حمایت باور نکردنی ای در خانه و همچنین در خارج از خانه داشته ایم. همیشه در سراسر کشور هواداران زیادی برای حمایت ما می آیند و همینطور وقتی در اروپا بازی می کنیم. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که از حمایتتان چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد متشکریم. امروز به همراه خانواده هایمان در روشی که می توانستیم از آن ها تشکر کردیم؛ زیرا آن ها نیز واقعاً قدردان حمایت از بازیکنان هستند."

درمورد ارزیابی شما از فصل...
فکر می کنم لحظات خوب و مثبت زیادی داشته ایم اما معتقدم که این فصل به آن خوبی که می توانست، نبوده است چرا که مقابل تیم های بزرگ نتایج خیلی بدی گرفتیم که بهای آن را در طول فصل پرداخت کردیم؛ زیرا تا فوریه خیلی نزدیک بودیم، برای ۱٩ بازی در صدر بودیم. فکر می کنم پیشرفت کرده ایم، همچنین شانس فوق العاده ای برای پیروزی در فینال جام حذفی داریم بنابراین اجازه دهید که روی آن تمرکز کنیم، هنوز دو هفته تا پایان کار باقی مانده و اجازه دهید که کار را تمام کنیم.

درمورد اینکه آرسنال در کورس قهرمانی فاقد چه چیزی بود...
در خارج از خانه مقابل تیم های بالای جدولی شکست خوردیم، باید نتایج بهتری می گرفتیم و فکر می کنم این مساله کلیدی بود. تفاوت این بود؛ شش یا هفت امتیاز وجود دارد که اکنون می توانید در جدول آن را ببینید - این چیزی است که از آن بازی ها به دست می آید. ما مقابل تیم های میانه و پایین جدولی تقریباً در تمام بازی ها پیروز شدیم. بازیکنان کلیدی خود را در لحظات حساس از دست دادیم، بدیهی است که بدون آن ها نمی توانیم همان سطح را حفظ کنیم.

درمورد پیروزی مقابل وست برومویچ...
از اینکه برنده بازی شدیم خوشحالیم، خوشحالیم که فرم خوب خانگی خود را ادامه دادیم، امیدوارم بتوانیم تا فینال جام حذفی آن را ادامه دهیم؛ زیرا این مساله برای اعتماد به نفس و انگیزه خوب است.


اولویه ژیرو:

درمورد گلت...
سانتی ارسال خوبی از نقطه کرنر انجام داد، او می داند که توپ را کجا بفرستند و من سعی کردم در دوئلم برنده شوم. دیدن گل شدن آن خوب بود و پیش از این هم به شما گفتم که می خواهم در بازی های پایانی کارآمد باشم بنابراین سعی کردم که تمام تلاشم را برای تیم انجام دهم.

درمورد اینکه احساس می کنی بازیت پیشرفت کرده...
فکر می کنم در مقایسه با فصل اول پیشرفت کرده ام، شناخت خوبی از هم تیمی هایم دارم و در زمین درک خیلی خوبی از یکدیگر داریم. عاشش روشی که آرسنال بازی می کند هستم بنابراین امیدوارم که روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.

درمورد کسب جایگاه چهارم...
احساس راحت شدن داریم؛ زیرا اگر کمی قبل از پایان فصل جایگاه چهارمی را از دست می دادیم باید مثل فصل قبل گذشته تا پایان فصل مبارزه می کردیم. می خواستیم با قدرت کار را به اتمام برسانیم و یک فینال بسیار مهیج در جام حذفی داریم بنابراین تا پایان باید روند خود را ادامه دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰