loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های اوسپینا درمورد هیگیتا، کلمبیا و جام جهانی
صحبت های اوسپینا درمورد هیگیتا، کلمبیا و جام جهانی

صحبت های اوسپینا درمورد هیگیتا، کلمبیا و جام جهانی

 

دیوید اوسپینا می گوید رنه هیگیتا دروازه بان سابق تیم ملی کلمبیا الهام بخش او و تمام دروازه بان های کشورش است...

دروازه بان سابق کلمبیایی که به خاطر واکنش های عجیب و فوق العاده اش شناخته شده بود پس از انجام حرکت ' ضربه عقرب ' در سال 1995 مقابل انگلیس در ورزشگاه ومبلی کاملاً مشهور شد.

اگرچه هیگیتا الگوی اوسپیناست اما او می گوید زمانی که در لیگ برتر شروع به کار کند نه تنها هیگیتا بلکه تمام بازیکنان مشهور کلمبیایی را در ذهنش به خاطر می آورد.

دروازه بان جدید توپچی ها گفت: " رنه یک دروازه بان افسانه ای است - قبل و بعد از هیگتا نیز ما دروازه بان هایی داشتیم، او اولین آن ها بود که شروع به بازی با پاهایش کرد و همیشه برای تمام دروازه بانان یک الگو خواهد بود. خوشحالم که در سراسر جهان از او به خوبی یاد می شود.

" فاستینو آسپریلا نیز یک بازیکن فوق العاده بود؛ او برای فوتبال کلمبیا یک سمبل بوده است.

" او با سرعت، مهارت دریبل زنی و گل هایش باعث خوشحالی و افتخار ما می شد - با تمام کارهایی که در فوتبال انجام می داد.

" کاملاً این احساس را دارم که با این انتقال من هم نماینده کلمبیا هستم. کلمبیایی ها از هر چیزی که باعث موفقیت بازیکنانشان شود خیلی خوشحال می شوند بنابراین ما باید در زمین بهترین عملکردمان را ارائه دهیم تا تصویر خوبی از کشورمان به جا بگذاریم."


جیمز رودریگز شوهر خواهر اوسپینا یکی از ستاره های جام جهانی در برزیل بود و دروازه بان جدید آرسنال می گوید این مساله باعث افتخار همه در کلمبیا بوده است.

" این برای تمام خانواده فوق العاده بود، همه بسیار خوشحال بودند. من خوش شانسم که جیمز عضوی از خانواده ام است چرا که او هم فوتبالیست و هم مرد فوق العاده ای است، او لایق بهترین هاست.

" جام جهانی تجربه زیبایی بود. ما مسئولیت سنگینی بر عهده داشتیم؛ زیرا 16 سال بود که کلمبیا به جام جهانی صعود نکرده بود، برای آن خیلی مشتاق بودیم و بسیار خوب کار کردیم.

" در طول جام جهانی همه در کلمبیا خیلی خوشحال بودند و زمانی که به خانه رسیدیم نیز این را نشان دادند. استقبالی که از طرف مردم از ما شد خارق العاده بود؛ انتظار چنین چیزی را نداشتیم و همه ما خیلی خوشحال بودیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰