loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های مونرئال درمورد چهار تیم برتر و فرم آرسنال
صحبت های مونرئال درمورد چهار تیم برتر و فرم آرسنال

صحبت های مونرئال درمورد چهار تیم برتر و فرم آرسنال


توپچی ها برای مدت طولانی در این فصل صدنشین لیگ برتر بودند اما در ماه مارچ و آپریل روند نزولی ای را طی کردند.

با این حال آرسنال می تواند نسبت به فصل گذشته که ۷۳ امتیاز کسب کرد امتیازات بیشتری را جمع کند و مونرئال معتقد است که در بین چهار تیم برتر قرار گرفتن به همراه قهرمانی در جام حذفی می تواند فصل موفقی را برای آرسنال رقم بزند.

ناچو در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " تیم فصل را با اعتماد به نفس بسیار خوبی شروع کرد و همه در سطح فوق العاده ای کار کردند. این واقعیت که ما برای دوره در صدر قرار داشتیم ثابت کرد که در حال انجام کار فوق العاده ای بودیم.

" درک می کنم که هواداران به این خاطر اینکه در مقاطعی از این فصل شانس قهرمانی در لیگ را داشتیم می توانند دلسرد باشند اما تمام کردن کار در بین چهار تیم برتر جدول هدف بزرگی است و اگر بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی، جامی را به نیز اضافه کنیم حاصل این فصل مثبت خواهد بود.

" متاسفانه برخی عوامل مانند مصدومیت ها یا نبودن در بهترین فرم ممکن باعث تضعیف ما شد. سایر تیم ها با گذشت فصل پیشرفت کردند و فوراً شروع به جمع کردن امتیازات زیادی کردند. این یک واقعیت است که ما با مشکلاتی مواجه شدیم، مقابل بهترین تیم ها خوب بازی نکردیم و گل های زیادی دریافت کردیم."

توچی ها اکنون در حال نبرد با اورتون بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند درحالی که تیم هایی مانند تاتنهام و منچستر یونایتد آماده از دست دادن رقابت های برتر اروپایی هستند و مونرئال تاکید می کند که حضور در بین چهار تیم برتر نباید دست کم گرفته شود.

" مردم نباید فراموس کنند که قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برتر با توجه به اینکه تیم های زیادی در لیگ سطح بسیار بالایی دارند واقعاً پیچیده است. حفظ جایگاه لیگ قهرمانان برای ۱۷ سال متوالی به هیچ وجه آسان نیست.

" ما توانستیم به مسیر پیروزی برگردیم اما اورتون مقابل کریستال پالاس با یک مانع مواجه شد که این موضوع باعث شد تا ما دوباره به جایگاه چهارم جدول صعود کنیم. می توانیم بازی های پیش روی خود را ببریم و اگر این کار را انجام دهیم به لیگ قهرمانان صعود خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰