loading
در حال بررسی درخواست شما
فابیانسکی خواستار جهشی مجدد
فابیانسکی خواستار جهشی مجدد

فابیانسکی خواستار جهشی مجدد

برد ۲.۰ سال گذشته در آلیانز آرنا جرقه ای برای ۸ پیروزی و دو تساوی آرسنال در ده دیدار پایانی فصل بود تا آرسنال موفق به گرفتن تاتنهام و صعود به اروپا شود.

تساوی سه شنبه مقابل بایرن برای صعود آرسنال به دور بعد کافی نبود اما فابیانسکی که پنالتی توماس مولر را مهار کرد، میگوید این نمایش باید برای آنها ترقی به موقعی بهمراه داشته باشد.

"امیدوارم این دیدار همانچیزی که سال پیش برایمان بهمراه داشت را مجددا به ارمغان بیاورد. ما کماکان برای لیگ برتر و جام حذفی در رقابت هستیم و امیدواریم این بازی پیشرفت بزرگی برای ادامه بازهایمان به ارمغان بیاورد."

" من فک میکنم اعتماد به نفس ناشی از این عملکرد برای همه بازیکنان تعیین کننده خواهد بود. همه نا امید شده اند چراکه ما نتوانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم اما اجازه هم ندادیم تا مجددا ما را مغلوب کنند."

"شاید نیمه اول بیشتر برای آنها بود اما نیمه دوم هر دوتیم موقعیتهایی داشتند و بازی بازتر دنبال میشد. فکر میکنم میتوانستید آنها را تا چند دقیقه قبل از اتمام بازی عصبی ببینید و همچنین سربلند بیرون آمدن ما از این مسابقه را نیز میتوانستید مشاهده کنید. ما به بازیهای باقی مانده تا پایان فصل نگاه میکنیم."

"من فکر میکنم در مجموع امسال عملکرد بهتری داشتیم. ما قضیه اخراج بازی رفت را میدانیم و اینکه چه کسی میدانست اگر آن اخراج صورت نمیگرفت چه اتفاقی در ادامه بازی می افتاد؟ من فک میکنم داستان میتوانست کاملا متفاوت باشد."

"بایرن موقعیتهای زیادی نداشت. آنها فقط مالکیت زیادی بر توپ داشتند و موقعیتهای زیادی خلق نکردند. شاید تنها دو شوت در چارچوب داشتند. بنابرین تصور میکنم ما به عنوان یک تیم و باشگاه پیشرفت کرده ایم."



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰