loading
در حال بررسی درخواست شما
فشاری روی تیم نیست!
فشاری روی تیم نیست!

فشاری روی تیم نیست!

آرسنال در بازی رفت و در حالی که بازی را خوب سپری می کرد روی یک ضد حمله غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد . نتیجه بازی رفت در نهایت با پنالتی مسی دو بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید و با توجه به اینکه این نتیجه در زمین آرسنال رقم خورد، شانس کمی برای این تیم در بازی برگشت و در ورزشگاه خانگی بارسلونا می توان تصور کرد .
همین مسئله باعث شده با کوشلنی این مورد را به سود ارسنال بداند و در حالی که تفکر پیروزی برابر بارسلونا در ذهن بازیکنان آرسنال وجود دارد از آن به عنوان یک منفعت برای تیم یاد کرد .

" ما به مانند فشاری که در بازی رفت رویمان بود، فشاری روی تیم نداریم چرا که برابر بهترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد .
حالا نیاز داریم بازی برگشت را به میدان برویم و چیزی برای از دست دادن نداریم . مردم همیشه در رابطه به آمار صحبت می کنند و من فکر می کنم ما شاید 5 درصد شانس برای صعود داشته باشیم .
شما به عنوان بازیکن می دانید قرار است برابر بهترین بازیکنان دنیا و بهترین مجموعه و تیم به میدان بروید و این برای ما بسیار مهم است . اینکه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم برایمان بسیار مهم است .
آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند، می توانند درصد زیادی مالک توپ باشند و وقتی سرعت را به بازیکنان بالای زمین می رسانند می توانند موقعیت خلق کنند .
نیاز داریم با آزادی و باور به کیفیتمان بازی کنیم چرا که در 6 ماه نخست لیگ نیز به خوبی کار می کردیم . دلیلی مبنی بر اینکه چرا نتوانیم مانند آن برابر بارسلونا بازی کنیم نمی بینم .
می دانید که در دوره سختی هستیم و نیاز داریم قدرتمندانه کنار هم بمانیم . ما تا انتهای فصل خواهیم جنگید ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰