loading
در حال بررسی درخواست شما
فصل بعد متفاوت خواهد بود
فصل بعد متفاوت خواهد بود

فصل بعد متفاوت خواهد بود

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، معتقد است که استرس و اضطراب باعث شد تا آرسنال در رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس موفق نشود، اما او باور دارد که تیمش از این تجربه درس خواهد گرفت و فصل آینده متفاوت خواهد بود.

آرسنال در فصل گذشته با وجود اینکه 248 روز صدرنشین بود، در نهایت با 5 امتیاز کمتر از منچسترسیتی دوم شد. 

ژسوس که تابستان گذشته از تیم پپ گواردیولا به آرسنال پیوسته بود، معتقد است تجربه بالای سیتی در کسب قهرمانی تاثیرگذار بوده است.

او گفت: "در پایان فصل گاهی اوقات ما به عنوان تیم کمی استرس داشتیم. آنها استرس نداشتند چون معمولا قهرمان می‌شوند و این تفاوت را ایجاد کرد."

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نیز با اظهارات ژسوس موافق است و می‌گوید تساوی های پیاپی آرسنال باعث ایجاد شک و تردید شد و به سیتی کمک کرد تا مومنتوم لازم را بدست آورد.

آرسنال در فصل گذشته به عنوان مدعی در نظر گرفته نمی‌شد اما امسال همه جا صحبت از قهرمانی آنهاست. 

ژسوس می‌گوید: "ما با عملکرد خوبمان این انتظارات را ایجاد کردیم. قهرمانی لیگ برتر هدف اصلی ما بود اما در نهایت تا پایان با یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا رقابت کردیم. باید با همان انرژی دوباره شروع کنیم."

آرسنال یکی جوان‌ترین تیم های لیگ را دارد اما در تابستان 3 بازیکن مطرح جذب کرده در حالی که سیتی با فتح سه‌گانه، بازیکنانی چون گوندوگان و مارز را از دست داده است.

ژسوس می‌گوید: "بازیکنان بیشتری برای کمک به ما آمده‌اند اما هنوز بازیکنان خوبی داریم. فکر می‌کنم برای مربی مشکل خوبی است. من قبل از فصل گذشته هم احساس می‌کردم شکاف زیاد نیست. آنها سال‌ها با هم بودند و این تفاوت ایجاد کرد. قهرمانی‌های پیاپی هم تاثیرگذار بود. من از همان سال اولم اعتقاد داشتم می‌توانیم بجنگیم و قهرمان شویم."

گابریل ژسوس در فصل گذشته 11 گل برای آرسنال زد. آرسنال بار گلزنی را به طور مساوی میان بازیکنان تقسیم کرد، به این معنی چند بازیکن دیگر هم تعداد گل مشابهی زدند.

ژسوس به خاطر توانایی‌های مختلف و بازی جامعش، نقش مهمی در تیم و سیستم بازی آرسنال و مربی آن‌ها آرتتا داشته است.

اما او فشاری برای گلزنی بیشتر نسبت به فصل قبل احساس نمی‌کند و اولویتش کمک به تیم برای کسب نتایج و قهرمانی است.

ژسوس می‌گوید: "هدف من همیشه جشن قهرمانی با تیم بوده است. البته می‌خواهم گل بیشتری بزنم چون به رسیدن قهرمانی کمک می‌کند اما قهرمانی برایم از گلزنی مهم‌تر است."

او امیدوار است با تمرینات پیش فصل موفق‌تر از فصل گذشته ظاهر شود و آرسنال را قهرمان کند.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۱:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : اتلتیک
بازدید: ۲,۳۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰