loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: کالستروم بازیکن مثبتی برایمان خواهد بود
فلامینی: کالستروم بازیکن مثبتی برایمان خواهد بود

فلامینی: کالستروم بازیکن مثبتی برایمان خواهد بود


هافبک سوئدی در ۱۵ دقیقه پایانی تساوی ۲-۲ مقابل سوانزی وارد میدان شد و بلافاصله حضور فیزیکی او در قلب خط میانی آرسنال احساس شد.

فلامینی از اینکه هم تیمی جدیدش توانسته خیلی زود در تیم جا بیفتد خوشحال است و باور دارد که او می تواند در ادامه فصل نقش مهمی ایفا کند.

فلامینی در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " زمانی که وارد زمین شد عملکرد خیلی خوبی داشت، برای او خوشحالم؛ زیرا این اولین بازیش بود و همه ما برای استقبال از او در آرسنال و در تیممان بسیار خوشحال بودیم.

" او بازیکنی است با کیفیت بالا و اگر فرصت هایی برای بازی کردن به دست آورد مطمئنم که برای تیممان بسیار مثبت خواهد بود."

فلامینی اذعان می کند که این یک هفته چالش انگیز برای باشگاه بوده اما تاکید می کند که تیم مصمم است شنبه مقابل منچستر سیتی با یک پیروزی واکنش خوبی نشان دهد.

" می دانیم که منچستر سیتی تیم قدرتمندی است، می دانیم آن ها تیمی هستند که به قهرمانی در لیگ امیدوارند اما ما هم می خواهیم ثابت کنیم که تیم قدرتمندی هستیم و برایمان مهم خواهد بود که فردا با یک پیروزی واکنش نشان دهیم.

" مطمئناً هفته سختی بوده، به خصوص پس از باخت ۰-٦ در خانه چلسی و تساوی اما فکر میکنم که فردا بازی جالبی داریم و این برایمان خوب است؛ زیرا می توانیم به همه ثابت کنیم که می توانیم واکنش خوبی نشان دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰