loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتین اودگارد : قهرمانی تمام شد
مارتین اودگارد : قهرمانی تمام شد

مارتین اودگارد : قهرمانی تمام شد

بعد از باخت ۳-۰ ما به برایتون، مارتین اودگارد به این نتیجه رسید که چالش قهرمانی ما تقریبا به پایان رسیده است، اما از بازیکنانش خواست تا فصل را به خوبی به پایان برسانند.

سه گلی که تیم برایتون در نیمه دوم بازی به ثمر رساند، باعث شد که در این فصل برای دومین بار در خانه در لیگ شکست بخوریم و تیم منچستر سیتی تنها با کسب یک پیروزی در سه بازی آخرش، به عنوان قهرمان لیگ تاج‌گذاری کند.

در تحلیل مسابقه قهرمانی، او گفت: "به وضوح به نظر می‌رسد سخت است، باید واقع‌گرایانه نگاه کنیم، فکر نمی‌کنم منچسترسیتی اکنون خیلی اشتباه بکنند."

تنها چیزی که ما می‌توانیم در حال حاضر انجام دهیم، فصل را به خوبی تمام کنیم. فکر می‌کنم همه این حق را دارند، به ویژه هواداران. این تنها چیزی است که ما می‌توانیم انجام دهیم و باید ببینیم.

ما در این فصل خیلی کارهای خوبی انجام دادیم، اما در حال حاضر نحوه پایان دادن ما به فصل بسیار ناامید کننده است. به ویژه در سه بازی قبل از بازی با چلسی و همین بازی امروز.

فکر می‌کنم این نیز یک نشانه خوب است که در حال حاضر ناامید هستیم، ما فقط باید اطمینان حاصل کنیم که پیشرفتمان را ادامه می‌دهیم. ما همیشه بهتر و بهتر خواهیم شد و همین هدف است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۵ ۱۱:۰۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰