loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینلی در مورد فرم خوب و خاطرات اولیه آرسنال
مارتینلی در مورد فرم خوب و خاطرات اولیه آرسنال

مارتینلی در مورد فرم خوب و خاطرات اولیه آرسنال

گابریل مارتینلی و فرم فوق‌العاده با ۴ برد پیاپی: این بهترین روزهای من در آرسنال است. مارتینلی از روند ۴ پیروزی متوالی آرسنال حسابی کیف می‌کند و معتقد است در حال ارائه بهترین عملکردهای خود در این فصل است.

گابریل با زدن ۳ گل از ۷ گل خود در چهار بازی اخیر، حالا بیشتر از قبل موفق به گلزنی شده است.

به تازگی، این بازیکن برزیلی در یکی از مصاحبه‌های "گفتگوی بزرگ" لیگ برتر شرکت کرد و درباره تمام جنبه‌های زندگی و دوران حرفه‌ای خود تا به امروز، و همچنین عملکردهای اخیرش به صحبت پرداخت.

"جو تیم واقعا عالی است، به خصوص بعد از پیروزی مقابل لیورپول"، او توضیح داد: "می‌دانستیم که آن‌ها یکی از رقبای مستقیم ما هستند، اما درست بعد از آن بازی، بلافاصله به وستهم فکر کردیم."

"فکر می‌کنم ما دو بازی آخرمان در جام و لیگ را در خانه باخته بودیم. مقابل وستهم مشکل داشتیم و این برد ۶-۰ خیلی مهم بود. ما نمایشی را ارائه دادیم که همه در آن خوب عمل کردند. از وضعیت فعلی‌مان خیلی خوشحالم."

"از خودم که بگم، فکر می‌کنم الان دیگه دارم راه می‌افتم. ابتدای فصل یه مصدومیت داشتم که کمی اذیتم کرد. ولی حالا دیگه ۱۰۰ درصد برگشتم، دوباره گل می‌زنم، اعتماد به نفس دارم و بچه‌ها هم همیشه کمکم می‌کنن. مطمئنم که امسال به چیزهای خوبی می‌رسیم."

وقتی از او درباره دوران حضورش در آرسنال، از زمان پیشنهاد پیوستن از ایتوانو تا رسیدن به تیم اصلی پرسیده شد، به یاد آورد: "یادمه یه دوره‌ای بازی می‌کردم و با پدرم صحبت کردم. بهم گفت همه شایعات رو بذار کنار، به دردت نمی‌خورن. فقط روی خوب بازی کردن تمرکز کن، بعدش هر چی شد، شد."

"با مدیر برنامه‌هام هم صحبت کردم، اونا هم همین نظر رو داشتن. فصل تموم شد و قبل از بازی مقابل گوارانی باید تصمیمم رو می‌گرفتم. بهم گفتن که آرسنال می‌خواد منو بگیره و وقتی شنیدم یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا منو می‌خواد، دیگه تردید نکردم و تصمیم گرفتم به آرسنال ملحق بشم."

"از تیم زیر ۲۳ سال اومدم بالا، با تیم اصلی تمرین کردم و اونای امری بود که تصمیم گرفت منو جزئی از تیم اصلی کنه. تو پیش‌فصل بودم و می‌دونستم باید بهترین عملکردم رو نشون بدم تا حداقل یه شانس تو لیست تیم اصلی داشته باشم، پس همه تلاشم رو کردم. این یه فرصتی بود که نمی‌تونستم از دستش بدم."

"وقتی بالا اومدم، یه موضوع جالب این بود که هنریک مخیتاریان برام ترجمه می‌کرد. اون موقع داوید لوییز و امی مارتینز هم بودن. وقتایی که با اونا صحبت نمی‌کردم، مخیتاریان که کمی پرتغالی بلد بود، برام ترجمه می‌کرد.''

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۸:۲۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰