loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر: ماه مارچ حیاتی خواهد بود
مرتساکر: ماه مارچ حیاتی خواهد بود

مرتساکر: ماه مارچ حیاتی خواهد بود


توپچی ها تا پایان مارچ ۴ بازی دیگر در لیگ انجام خواهند داد که دربی شمال لندن در خانه تاتنهام نخستین گام آن ها در این دوره است. سپس با دو مدعی جدی قهرمانی دیگر یعنی چلسی در استمفورد بریج و منچستر سیتی در خانه بازی خواهند کرد که در این بین یک بازی خانگی نیز مقابل سوانزی انجام خواهند داد.

بدون شک درصورتی که آرسنال بتواند ماه مارچ را با موفقیت پشت سر بگذارد راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموارتر می کند درحالی که آن ها در مرحله نیمه هایی جام حذفی نیز قرار دارند.

مرتساکر درمورد بازی های این ماه می گوید: " تمام این بازی ها تعیین کننده هستند، دیگر امتیازی برای از دست دادن وجود ندارد. آن ها بازی های حیاتی هستند و ما نیز برایشان آماده ایم.

" فکر می کنم این به خود ما بستگی دارد که تا چه اندازه می توانیم به صدر جدول نزدیک بمانیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم و تا حد امکان به صدر جدول نزدیک بمانیم و این مهم ترین چیز برای ماست.

" این کاملاً به پایان کار خودمان بستگی دارد؛ اینکه چگونه از پس وضعیت مصدومین خود و شانس دیگری که در جام حذفی داریم برمی آییم.

" دو رقابت برایمان باقی مانده و اگر بتوانیم همچون سال گذشته این فصل را نیز با عملکردهای قدرتمند به پایان برسانیم فکر می کنم شانس خوبی داریم که تا پایان در هر دو جبهه رقابت کنیم.

" دست یافتن به عنوانی در این فصل برایم فوق العاده خواهد بود. میل و اشتیاق وجود دارد و همچنان در حال افزایش است.

" ما در این فصل و فصل گذشته دوره های دشواری را پشت سر گذاشته ایم اما در مجموع روحیه و همبستگی فوق العاده ای از خود نشان داده ایم بنابراین اجازه دهید تا در این فصل عنوانی به دست آوریم که این همان چیزی است باید برایش تلاش کنیم."


مرتساکر که اخیراً قرارداد بلند مدتی با آرسنال امضا کرده احساس می کند که این آخرین قرارداد دوران حرفه ایش بوده است و باور دارد که پیش از آن طعم موفقیت را خواهد چشید.

" بسیار خوشحالم، این برای من و باشگاه فرصت خوبی بود تا نشان دهیم که چقدر نسبت به یکدیگر معتهد هستیم.

" ماندن در بقیه دوران حرفه ایم در اینجا یک هدف است، این چیزی است که سعی می کنم با این قرارداد نشان دهم. من در یک سن و سال باتجربه و پخته هستم و فکر می کنم که این آخرین قراردادم باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰