loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه با هکتور بلرین بعد از بازی با اتلتیکومادرید
مصاحبه با هکتور بلرین بعد از بازی با اتلتیکومادرید

مصاحبه با هکتور بلرین بعد از بازی با اتلتیکومادرید

هکتور بلرین به هم تیمی جوانش امیل اسمیت بابت گلی که مقابل اتلتیکو مادرید به‌ثمر رساند تبریک گفته است. بلرین همه‌چیز درمورد حضور در تیم اصلی به‌عنوان یک نوجوان را می‌داند؛ اول بازی خودش با پیراهن آرسنال را در ۱۸ سالگی انجام داد، و یک‌سال بعدش هم تبدیل به انتخاب اولمان برای دفاع راست شد.

حالا استعداد دیگری درحال شکوفایی است؛ امیل اسمیت ۱۷ ساله عملکردی مناسب در بازی اولمان در سنگاپور مقابل اتلتیکو مادرید داشت و گل تساوی چشم‌نوازی را به‌ثمر رساند.



درمورد گلی که اسمیت به‌ثمر رساند...
این گل فوق‌العاده بود. مدت زیادی است که کنار هم تمرین می‌کنیم و او یک بازیکن جوان بااستعداد است. او رویکرد و شرایط مناسبی برای پیشرفت دارد و فقط باید تمرکزش روی بازی‌ها، تمرینات و سبک بازی‌اش باشد. مطمئنم شانس حضور در تیم را پیدا می‌کند.

درمورد اینکه بازیکنان جوان تیم موجب حیرتش شده‌اند...
صدرصد. فکر می‌کنم به‌جز من بقیه هم همینطور هستند. بازیکنان باکیفیتی در تمام پست‌ها وجود دارند و عطش بسیاری برای حضور در ترکیب دارند. حالا را حضور سرمربی جدید، شانس این را دارند تا او را تحت تاثیر قرار دهند. همه می‌دانند که من خودم هم از آکادمی می‌آیم و همین مراحل را پشت سر گذاشتم و بسیار خوشحالم که باشگاه چنین بازیکنانی را تربیت می‌کند.

درمورد اهمیت بازی کردن مقابل تیم‌های باکیفیت در اردوی پیش‌فصل...
اهمیت بسیاری دارد. تا چند هفته دیگر لیگ شروع می‌شود و ما باید آماده باشیم. باری قبلی که در انگلیس انجام دادیم کیفیتی به‌اندازه دیدارمان مقابل اتلتیکو نداشت، پس اهمیت زیادی برای تیم و شناخت مناسبمان از یکدیگر با حضور بازیکنان جوان و خریدهای جدید مانند پاپا داشت. خیلی مهم است که ریتمِ سیستم جدیدمان با حضور سرمربی را پیدا کنیم. به‌نظرم بازی خیلی روانی داشتیم. موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم اما در ادامه آن هم بدست می‌آید.

درمورد موقعیت‌های ایجاد شده در نیمه اول و اعتمادبه‌نفس تیم...
صددرصد، فکر می‌کنم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. البته که خیلی چیزها هستند که باید برطرف شوند، مثلا اشتباهاتی که منجر به دریافت گل شد. اما روی‌هم‌رفته عملکرد خوبی داشتیم. کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم. مالکیت را در اختیار داشتیم، شانس‌هایی ایجاد کردیم و تنها نیاز داریم که روی آنها کار کنیم.

درمورد دفاع سه نفره و چهارنفره...
به‌نظرم هرچیزی که سرمربی بخواهد بازیکنان نیز خود را با آن سازگار خواهند کرد. فصل گذشته خیلی از مواقع را با دفاع چهارنفره به میدان رفتیم. برای ما بیشتر رویکرد و سبک سرمربی است که اهمیت دارد. به‌نظرم با تمریناتی که درچنین بازی‌هایی انجام می‌دهیم، فوق‌العاده خواهیم شد.

درمورد سنگاپور...
این دومین باری است که به سنگاپور می‌آیم. کشور دوست داشتنی‌ای است. ما اینجا و اطراف مالزی و تمام آسیا هواداران بسیاری داریم. افرادی داشتیم که از تایلند آمده بودند، از همه‌جا، بنابراین بسیار از حضورمان خوشحالیم که می‌توانیم مقابل آنها آماده باشیم.

درمورد بازی و تغییر استراتژی مقابل پی‌اس‌جی...
هدف از این بازی‌ها افرایش اعتمادبه‌نفس و بازی کردن درکنار بازیکنان جدید و بازیکنان جوان است. ما سرمربی جدیدی داریم، ذهنیت تازه‌ای پیدا کرده‌ایم و سبک بازی جدیدی را انجام می‌دهیم. بحث بر سر تغییر تاکتیک نیست، بیشتر درمورد شناخت یکدیگر و عملکرد مناسب درطول فصل است.

درمورد اینکه انتقادات رسانه‌ها از اوزیل، اتحاد و تمرکز تیم را برهم زده است...
به‌هیچ‌وجه. من نظرم دراین مورد را روی شبکه‌های اجتماعی اعلام کردم. من همیشه پشت هم‌تیمی هایم خواهم بود. او یک بازیکن حرفه‌ای است و همیشه تمام توانش را برای کشور و باشگاهش گذاشته است. واقعا مفتخرم که کنار چنین شخصیتی بازی می‌کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰