loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل با سانتی کازورلا
مصاحبه مفصل با سانتی کازورلا

مصاحبه مفصل با سانتی کازورلا


در مورد چگونگی شروع فوتبالت...

من فوتبالم را از خیابانها یاد گرفتم،ما در مدرسه هم فوتبال بازی میکردیم.ما در خیابان 24/7 بازی میکردیم.گاهی اوقات که توپ ما را مصادره میکردند ما با استفاده از چند جفت جوراب توپ درست میکردیم و یا با هرچیزی که در دسترس بود توپ درست میکردیم.ما زیاد تنبیه میشدیم چون به جای درس خواندن ساعتهای زیادی فوتبال بازی میکردیم.

من بازیهای بارسلونا را تماشا میکردم.این تیم رویاهای من بود.لادروپ یکی از کسایی بود که من دوست داشتم.تماشای او فوق العاده بود.

من همیشه قادر بودم با دوپایم فوتبال بازی کنم.این یک هدیه بود.تمرین کردن به من کمک کرد اما من از کودکی قادر بودم این کار را انجام بدهم.من زیاد به توسعه بازی ام با دو پا توجه نکردم.من فقط تمرینات معمولی انجام میدادم و از دو پایم استفاده میکردم.من میخواهم بگویم که راست پا هستم.اگر بخواهم پنالتی بزنم با پای راستم میزنم.

در مورد زدن گلهای زیاد در اولین فصل...

رکورد قبلی ام در مالاگا بود با نه گل.این چیزی است که من همیشه روی آن کار میکنم و در این سالها قادر بودم این رکورد را توسعه بدهم.امیدوارم تا پایان فصل گلهای بیشتری بزنم.من در هر بازی تلاش میکنم.ممکن است بتوانم به 15 گل برسم.

در مورد مقایسه فوتبال انگلیس با اسپانیا...

در مقایسه با اسپانیا،فوتبال تاکتیکی در اینجا بسیار کمتر است،اما بازی و تماشای فوتبال انگلیس سرگرم کننده تر است.فوتبال اسپانیا بسیار تکنیکی تر است و آنها با این روش گلزنی میکنند.این کار بازیها را خسته کننده تر میکند،سرعت فوتبال در انگلستان بیشتر است.

اینجا فضای زیادی وجود دارد مخصوصا برای بازیکنانی مثل من و زمان بیشتری برای فکر کردن وجود دارد.در انگلیس تیمها همیشه میخواهند حمله کنند و گل بزنند.در اسپانیا به خاطر تاکتیکی بودن در گلزنی محدود هستند.و جو اینجا فوق العاده است.

در مورد دربی روز یکشنبه مقابل تاتنهام...

این بازی مهمی برای ما خواهد بود با توجه به صعود به لیگ قهرمانان.اگر این بازی را ببازیم اختلاف بین ما هفت امتیاز میشود که این فاصله زیادی خواهد بود.

این درست است که ما بی ثبات بودیم.ما در کاپیتال وان و جام حذفی خوب نبودیم اما هدفمان لیگ قهرمانان است و امیدواریم در ادامه فصل عملکردمان را بهبود ببخشیم.پیروزی مقابل تاتنهام کل تیم را تقویت میکند.ما دو امتیاز از چلسی عقب هستیم اما اگر برنده شویم به یک امتیازی تاتنهام میرسیم.

در مورد شروع فوتبالت از آستوریاس،جایی که ماتا و میچو نیز از آنجا آمدند...

فوتبال در آستوریاس بهترین نیست اما همیشه فوتبالیست های خوبی از آنجا به بقیه تیمهای اسپانیایی و یا دیگر تیمهای جهان رفتند.

در مورد معدنچی بودن پدرت،کسی که 6 سال پیش فوت کرد...

برای هر کسی مهم است که بداند از کجا آمده است.حتی اگر شما فوتبالیست باشید،شما همان حقوق دیگران را دارید و این نباید به هیچ وجه شما را تغییر دهد.

پدر من یک معدنچی بود،همینطور پدر داوید ویا.همچنین پدران اکثر دوستانم.این شغلی بسیار مورد احترام است و یکی از دشوارترین شغلها است.من فکر نمیکنم بتوانم آن را انجام دهم.من همیشه کامپیوتر ها را دوست داشتم و ممکن بود اگر فوتبالیست نمیشدم این مسیر را انتخاب میکردم.

در مورد اعتراضات و راهپیمایی های معدنچیان آستوریاس در مادرید...

آنها میخواهند بعضی از معادن آستوریاس را ببندند و این برای مردم آستوریاس بد خواهد بود.آنجا همیشه به صنعت ذغال سنگ وابسته بوده است.در حال حاضر وضعیت خوبی وجود ندارد ،اما امیدوارم آنها بسته نشوند زیرا در این صورت مردم زیادی شغل خود را از دست میدهند.

در مورد بازی آرسنال مقابل ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و از دست دادن پنالتی توسط ریکلمه در زمان اضافی(کازورلا در آن بازی روی نیمکت ذخیره ها بود)...

[تصویر:  48672594257880301606.jpg]
این لحظه سختی برای تیم بود.یک گام تا فینال مانده بود و ما بسیار غمگین بودیم زیرا میدانستیم ممکن است دیگر همچین فرصتی نصیبمان نشود.

اما ریکلمه یکی از بهترین بازیکنان جهان بود.او هم سطح زیدان و رونالدینیو بود.او یکی از بهترین افرادی بود که من تاکنون کنارش بازی کردم.

من هم سطح او نبودم.خوش شانس بودم که دو سال در کنار ریکلمه بازی کردم.من هر روز در تمرینات با او بازی میکردم و از او درس میگرفتم.او بازیکنی بود که واقعا میتوانست تفاوت ایجاد کند.من هرگز فراموش نمیکنم که شانس بازی کنار بازیکنی مانند او را داشته ام.

در مورد کیفیت جک ویلشر و شباهت های او به بازیکنان اسپانیایی...


[تصویر:  94151214989417433855.jpg]
نسل جدید فوتبالیستهای اسپانیایی،تمایل زیادی برای تمرکز بر روی کارهای تکنیکی دارند.ویلشر یک بازیکن شگفت انگیز است.زمانی که برای اولین بار به اینجا آمدم او مصدوم بود و من شناخت زیادی نسبت به او نداشتم اما همه با شگفت زدگی نسبت به او حرف میزدند.وقتی شما بازی او را ببینید ،درک خواهید کرد که چرا انتظارات از او بسیار زیاد است.

او جوانی با اینده ای درخشان است.یکی از بازیکنان حیاتی آرسنال و لیگ برتر.او قطعا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد.روش لمس توپ و تسلطی که بر روی آن دارد شبیه به بازیکنان اسپانیایی است.این تنها در مورد گرفتن توپ نیست،او میداند چگونه از توپ استفاده کند و چگونه از بازیکنان عبور کند،من فکر میکنم او شبیه به داوید سیلوا است.او چپ پاست و میداند چگونه حمله کند.

در مورد گرت بیل دیگر بازیکن بریتانیایی...


[تصویر:  48262816592838640217.jpg]
بیل یک بازیکن باور نکردنی است و مطمئنا یکی از نکات اصلی بازی است.حتی اگر تیم آنها بازیکنان بسیار خوبی داشته باشد او ستاره آنها خواهد بود.او یکی از بزرگترین ورودی های آنهاست.امکان دارد او در حال حاضر در انگلیس بهترین باشد.

او مرا یاد کریس رونالدو می اندازد.او همان روشی که رونالدو بازی میکند را به نمایش میگذارد و در نحوه ضربه زدن به توپ و از نظر قدرت کاملا شبیه به رونالدو است.

شما میتوانید ببینید هر دوی این ورزشکاران از نظر فیزیکی شبیه به هم هستند.همه میتوانند این را ببینند.متوقف کردن او دشوار خواهد بود اما ما تلاش خود را خواهیم کرد.اگر این کار را انجام دهیم،به ما کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۱,۹۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰