loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل و جالب اوزیل و اسکای اسپورت
مصاحبه مفصل و جالب اوزیل و اسکای اسپورت

مصاحبه مفصل و جالب اوزیل و اسکای اسپورت

او در مصاحبه ای اختصاصی با اسکای اسپورت گفت، گه به انتقاداتی که به سبک بازی او میشود میخندد و توضیح میدهد که چرا حتی در تمرینات از هم از باختن متنفر است.
 
گرام سونس، مفسر اسکای اسپورت درباره اوزیل گفت که قبلا از سبک بازی کم تحرک اوزیل انتقادی شده بود و گفته میشد که او در مبارزات تن به تن کمی تنبل است و روحیه مبارزه طلبی ندارد. 
 
اوزیل درباره این انتقادات گفت: من فقط به این صحبت ها می خندم. من دیگر جوان و بی تجربه نیستم، من در سن 16 یا 17 سالگی فوتبال حرفه ای را آغاز کردم و پستی و بلندی های زیادی را چشیده ام، بعضی از مردم مرا دوست دارند و برخی نه. من زیاد به صحبتهایی که پشت سر من زده میشود، توجه نمیگنم. من فقط به حرف مربی و افرادی که صحبت هایشان را رو در رو با من درمیان میگذارند، توجه میکنم. اگر چه خوب و چه بد بازی کنم، بلافاصله متوجه وضعیت خود میشوم.مهمترین نکته این است که من میدانم که مربی میخواهد به من کمک کند، اگر اشتباهی کنم، مربی به من می گوید و ما باهم صحبت میکنیم و من میتوانم در آینده پیشرفت کنم. اما افرادی که تنها نیمه خالی لیوان را می بینند، زیرا میخواهند تنها اسمشان در روزنامه ها بیاید. من این موضوع را میدانم و توجهی به آنها نمیکنم. 
 
من همیشه و خصوصا پیش از بازی ها، انگیزه فراوانی دارم، من می خواهم در همه بازی ها برنده باشم و از باختن ،حتی در تمرینات, متنفرم، و از موضوع بی نهایت عصبانی می شوم چون می خواهم همیشه برنده باشم.  من آدم بسیار آرامی هستم. معمولا در زمین، وقتی که توپ را لو میدهم یا اشتباهی میکنم، بسیار احساساتی می شوم، زیرا می خواهم همه کارهایم را بی نقص انجام دهم.مربی از من خواسته تا در زمین تمام توانایی های خود را نشان دهم و اکنون هم سعی در انجام این کار دارم و هنوز هم سخت کار میکنم تا به اهداف خود برسم.  من پیش از این هم گفته بودم که ما پتانسیل این را داریم تا به یک افتخار تیمی مهم برسیم. امیدوارم در آخر فصل بتوانیم موفقیتهای تیمی مهمی کسب کنیم.
 
در ابتدای فصل، خبری از مشکلات امری با اوزیل مطرح شده بود، اما او اصرار داشته است که مشکلی وجود نداشته است، اوزیل گفت که زیر نظر امری، اوضاع به خوبی پیش می رود، او گفت:او از آرسن ونگر جوانتر است و تکنیک‌های اسپانیایی را همراه خود به تیم آورده و می‌خواهد همه چیز را به حد ایده آل برساند، تیم او را به خوبی درک کرده است، او شخصیت و روشی که می‌خواهد ما فوتبال بازی کنیم را برایمان تعریف کرده است، قطعا ما به زمان نیاز داریم تا کاملا با اندیشه های او هماهنگ شویم، اما اکنون هم همه چیز خوب است، او مربی خیلی خوبی است و ما به عنوان بازیکن می‌توانیم با او صحبت کنیم و او هم به مسائلی که کار را برای بازیکنان تیم راحت تر می‌کند، گوش می‌دهد.
 
ما در رده چهارم جدول لیگ هستیم، ما می‌دانیم که می‌توانیم چیزهای بیشتری را بدست بیاوریم و من باید توانایی های خود را در زمین برای کمک به تیم نشان دهم و فکر می‌کنم اوضاع برای من خصوصا با گلزنی‌های اخیرم، به خوبی در حال سپری شدن است، اما فکر می‌کنم من باید پاس گل های بیشتری بدهم.
 
 
اوزیل ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۳ به جمع توپچی‌ها پیوسته است تاکنون موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ با آرسنال نشده است ولی او می‌گوید تیم فعلی، پتانسیل رقابت برای قهرمانی را دارد، او گفت:به عنوان یک بازیکن، من دوست دارم تا برنده افتخارات تیمی شوم و امیدوارم تا با تیم فعلی به افتخار برسیم زیرا این تیم، توانایی این کار را دارد، ما در روند خوبی در لیگ قرار گرفته‌ایم و می‌دانیم که بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا به اهدافمان برسیم.
 
اوزیل در مورد ملاقاتش با زیدان گفت:وقتی او را دیدم بسیار مضطرب بودم و دستانم عرق کرده بود، اما او خیلی خوب و آرام با من برخورد کرد و من واقعا از ملاقات با او، مشعوف شدم، من سبک بازی او را دوست دارم، او همیشه با آرامش و دید خوبی در زمین بازی می‌کرد و به دنبال بازیکنانی می‌گشت که در زمین جای بهتری دارند تا به آنها پاس دهد، او به هیچ وجه خودخواه نبود، من خوشحال بودم که با او در مادرید ملاقات کردم، او همیشه الگوی فوتبالی من بوده است و من هنوز هم بعضی از اوقات قبل از بازی‌ها، کلیپ‌های بازی زیدان را می‌بینم و به سبک بازی او دقت می‌کنم.
 
اوزیل درباره اینکه ترجیح می‌دهد تا در سمت راست بازی کند یا در میانه میدان باشد، گفت:برای من بازیکن کردن در سمت راست ایده آل نیست و من فکر می‌کنم بهترین پست برای بازی من پست بازیکن شماره ۱۰ است اما من تابع تصمیمات مربی هستم و هرچه او بگوید را انجام می‌دهم، در حال حاضر من تمام توانم را در سمت راست زمین می‌گذارم و این چالش جالبی برای من است چون بیشتر موقعیت گلزنی بدست می‌آورم و می‌توانم بهترین کارکرد خود را در این پست به نمایش بگذارم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰