loading
در حال بررسی درخواست شما
ممکن است پس از پایان قراردادم آرسنال را ترک کنم
ممکن است پس از پایان قراردادم آرسنال را ترک کنم

ممکن است پس از پایان قراردادم آرسنال را ترک کنم


هافبک اسپانیایی توپچی ها معتقد است که هم تیمی هایش در لحظات کلیدی فاقد ذهنیت برنده شدن هستند و می خواهد که در این تابستان بازیکنان جدیدی به آرسنال اضافه شوند.

کازرولا که در تابستان ۲۰۱۲ به آرسنال پیوست هنوز ۳ سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و امیدوار است که آن ها شنبه با پیروزی مقابل ویگان در نیمه نهایی جام حذفی یک گام دیگر به پایان ٩ سال بی جامی این تیم نزدیک تر شوند.

او در گفتگو با Sport ۳٦۰ اظهار داشت: " من خواهان عناوین هستم و به همین دلیل است که به آرسنال آمدم.

" هر بازیکنی می خواهد برنده عناوین شود، ما سال های زیادی را بدون کسب یک جام سپری کرده ایم و اگر موفق نشویم آنچه که در مقصد بعدی خود جستجو خواهم کرد داشتن شانس برای برنده شدن است.

" نمی خواهم چیزی را رد کنم اما من ۳ فصل دیگر با آرسنال قرارداد دارم. زمانی که ۳۱ ساله شوم خود را ارزیابی و بهترین گزینه را انتخاب خواهم کرد، در این مورد خوشحال خواهم بود که به اسپانیا بازگردم.

" در چند بازی بدشانس بوده ایم، فرصت های زیادی برای پیروزی مقابل منچستر یونایتد داشتیم و یا پنالتی اوزیل مقابل بایرن مونیخ.

" ما پس از حذف مقابل بایرن در لیگ قهرمانان نتوانستیم خود را بازیابیم و شکست مقابل استوک کارمان را تمام کرد، اگر مشتاقید که قهرمان بعدی باشید نمی توانید مقابل استوک شکست بخورید.

" ما ذهنیت برنده شدن را نداشته ایم باید خودمان را بیشتر باور داشته باشیم. گاهی ممکن است عادت به مبارزه را از دست بدهید اما ما نمی توانیم این را انجام دهیم، آرسنال همیشه یک باشگاه فوتبال تاریخی و مشهور است و خواهد بود، ما باید به جلو نگاه کنیم. آرسنال تمام فاکتورهای لازم برای برنده شدن را دارد - تاریخ، زیر ساخت، یک ورزشگاه شگفت انگیز و بازیکنان فوق العاده.

" اما باید در لحظات حیاتی بهتر شویم و بهترین بازیکنان را جذب کنیم؛ زیرا اگر این کار را انجام ندهید ممکن است که است که از دیگران عقب بیفتید.

" این چیزی است که باعث می شود در باشگاه های دیگر متفاوت باشد، منچستر سیتی را به عنوان یک مثال خوب دارید که فرناندینیو، نگردو و ... را جذب کرد یا حتی منچستر یونایتد با جذب ونپرسی و ماتا. آرسنال از چیزی که فصل آینده نیاز دارد آگاه است اما اگر ما چنین کارهایی انجام ندهیم تقریباً غیرممکن است که جامی کسب کنیم."


توپچی ها تابستان گذشته علاقه مند به جذب ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید بودند و کازورلا معتقد است که باشگاه هنوز هم به او علاقه دارد.

" به ایکر گفته ام که به آرسنال ملحق شود اما تا اینجا او فقط درمورد تجربه من در انگلیس کنجکاو بوده است.

" وضعیتش پیچیده است، خیلی از باشگاه ها او را می خواهند از جمله آرسنال اما ترک رئال برایش سخت خواهد بود؛ زیرا می داند که در آنجا چه چیزهایی دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Standard
بازدید: ۱,۹۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰