loading
در حال بررسی درخواست شما
من به آرسنال متعهدم
من به آرسنال متعهدم

من به آرسنال متعهدم



به هر صورت وضعیت نا مناسب آرسنال در این مقطع باعث شده تا ستارگان این تیم مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و جدایی دو ستاره اصلی تیم آرسنال در تابستان امسال باعث شده تا نگاه های بسیاری بر روی تمدید و یا عدم تمدید قرار داد بعدی رابین ون پرسی باشد .
رابین تا دو سال دیگر با باشگاه قرار داد دارد و عدم تمدید قرار داد وی می تواند سناریویی تکراری با سمیر نصری را به وجود آورد . هر چند ون پرسی تعداد سال های زیادی در آرسنال مشغول به بازی است و در سن 28 سالگی هنچنان موفق به کسب عناوین قهرمانی نشده و به همین دلیل با حساسیت بیشتری بر روی تمدید قراردادش نظارت دارد .
شایعات بسیاری مبنی بر خروج ون پرسی در تابستان بعدی به گوش می رسید و همینطور صحبت های زیادی مبنی بر علاقه منچستر سیتی به این مهاجم با استیل مطرح شد اما ون پرسی باری دیگر و در مصاحبه ای از تعهد خود در آرسنال صحبت کرد .
کاپیتان ون پرسی در اینباره در مصاحبه با مجله رسمی باشگاه آرسنال گفت :

" می خواهم برخی چیز ها از تعهد خود روی آرسنال بگویم , چرا که داستان های بسیار زیادی اخیرا در رسانه ها مطرح شده است .
من در آرسنال هستم و تعهد دارم و این تمام مسئله است این داستان سازی ها بسته به مردم و رسانه ها دارد . برای مثال آن ها می گویند من خانه ام را فروخته ام اما این مسئله جدید نیست و من سال گذشته خانه ام را تغییر دادم .
من داستان هایی دیدم که باعث خنده من شد اما می توانم ببینم این مسائل چگونه دیدگاه هواداران را می تواند تغییر دهد . اما من به آرسنال متعهدم . من کاپیتان این تیم هستم و هواداران نباید به هر چیزی که می خوانند باور داشته باشند .
درباره آن داستان خانه خانه برای مدتی برای فروش قرار داده شده بود اما من در خیابان و یا جای دیگر زندگی نمی کردم . من یک خانه واقعا زیبا پیدا کردم و بله در لندن هم هست و به آرسنال متعهد هستم و این مسئله را درون زمین نشان می دهم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰