loading
در حال بررسی درخواست شما
مورینیو:به ونگر احترام میگذارم
مورینیو:به ونگر احترام میگذارم

مورینیو:به ونگر احترام میگذارم

خوزه مورینیو فاش کرد که چگونه به دشمنی اش با ونگر با خوردن یک شام پایان داده است.

مورینیو وعده داده است که در این فصل بین او و ونگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

زمانی که مورینیو مربی تیم چلسی بود،این دو دشمنان قسم خورده ی یکدیگر بودند و جنگهای لفظی طولانی بین یکدیگر داشتند.

اما مورینیو اذعان دارد پس از آنکه آنها یکدیگر را بوسیدند از این به بعد همه چیز بینشان متفاوت خواهد بود.

مورینیو میگوید:"آرسن ونگر مرد خوبی است.من شانس ملاقات با او را بسیار بهتر زمانی که انگلیس را ترک کردم داشتم.من شروع به ملاقات با او کردم زمانیکه به یوفا،در یورو و به جام جهانی رفتم.ما با هم شام خوردیم .

"ما با مربیان دیگر در یوفا و در اروپا حضور داشتیم و این خوب بود،فضای زیبایی بود و از صحبت کردن با او در مورد فوتبال لذت بردم.او فردی با فرهنگی بزرگ است و نظراتش نسبت به همه چیز بسیار فراخ است.

"وقتی شما در یک لیگ رقابت نمیکنید،و در برابر یکدیگر بازی نمیکنید،راحت تر احساسات خود را بیان میکنید.ما به راحتی در مورد فوتبال حرف زدیم،او مرد بسیار خوبی است.

"در حال حاضر ما دوباره در یک لیگ حضور داریم اما او هنوز هم مرد خوبی است.من به او احترام زیادی میگذارم و احترامم را به او همیشه نشان خواهم داد.شرط بندی نمیکنم که یک مشکل بین مان نباشد.

"حتی اگر شما با یکدیگر دوست باشید وبه هم احترام بگذارید گاهی اوقات شما چیزی میگویید که دیگری دوست ندارد و واکنش نشان میدهند.اما من بسیار برای او احترام قائل هستم و من احساس میکنم او همان ارتباط را با من دارد.

"او به من یاد میدهد که چگونه یک باشگاه را برای مدتی طولانی اداره کنم زیرا من میخواهم برای 17 سال در چلسی بمانم.آخرین مکالمه ی بین ما این بود که من میخواهم برای 17 سال اینجا بمانم."

مورینیو در پاسخ به این پرسش که آیا میتواند برای هشت سال بدون جام بماند میگوید:"نه،این بدلیل طرز فکر من است.من احساس عجیبی خواهم داشت.

"اما شما میتوانید کارهای بسیار خوبی برای یک باشگاه انجام دهید بدون اینکه جامهای زیادی برنده شوید.شما میتوانید.

"مردم احساسی هستند و حافظه ی فوتبالی شان معمولا کوتاه است.مردم زمانهای زیادی فراموش میکنند که افراد چه کارهایی انجام دادند.آرسن ونگر مردی بزرگ و با تجربه است ،او اعتماد به نفس دارد،میداند چه کاری انجام دهد و در حال انجام چه کاری است.

"احترام گذاشتن هییت مدیره به شخصی مثل او واجب است و این بدلیل چهره زیبایش نیست ،این بدلیل کاری است که او انجام میدهد و همچنین بدلیل احترامی است که مردم به او میگذارند.

"همانطور که میدانید،او همواره شانسهایی برای ترک آرسنال داشته است،این همیشه خوب است،باشگاههای مهمی به او علاقمند بوده اند.بنابراین وقتی او از ترک آرسنال سر باز میزند و میخواهد در اینجا بماند این دلیلی است که او اینجا را دوست دارد.این دلیلی است که او برای آینده انتظار میکشد.(به آینده امید دارد)"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirror.co.uk
بازدید: ۱,۸۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰