loading
در حال بررسی درخواست شما
مونرئال برای خداحافظی به مالاگا برگشت
مونرئال برای خداحافظی به مالاگا برگشت

مونرئال برای خداحافظی به مالاگا برگشت

مونرئال که در آخرین روز نقل و انتقالات به آرسنال پیوست،پس از پیروزی 1-0 این تیم ،بلافاصله برای ابراز تشکر و قدردانی و خداحافظی به مالاگا بازگشت.

مونرئال خطاب به هواداران مالاگا میگوید:"من میخواهم از این فرصت برای خداحافظی از همه استفاده کنم و از آنها برای یک سال و نیم افسانه ای که برای من رقم زدند قدردانی کنم.

"هواداران برخورد بسیارخوب و واقعا گرمی با من داشتند،من نسبت به آنها احساس علاقه زیادی میکنم و نمیتوانستم بدون خداحافطی کردن از همه هوادارانی که همیشه لحظات فوق العاده ای برای من رقم زدند اینجا را ترک کنم.من بسیار خوشحالم و برای مالاگا بهترین ها را آرزو میکنم،این باشگاه همیشه در قلب من خواهد بود.من دوستان فوق العاده خود را ترک میکنم و در لندن وضعیت این باشگاه را دنبال خواهم کرد.

"همه چیز بسیار سریع اتفاق افتاد.در تاریخ 31 ژانویه متوجه شدم شانس پیوستن به آرسنال را دارم و آن را قبول کردم و روز بعد وارد این تیم شدم و بعد از آن بازی کردم.من به اینجا آمدم تا برای یک سال و نیم زیبا از شما تشکر کنم.افرادی که در این باشگاه حضور دارند و هواداران مالاگا برای من حس در خانه بودن را رقم زدند و من میخواهم به آنها بگویم یکی دیگر از هواداران مالاگا در لندن خواهد بود.

"دلم برای مالاگا تنگ خواهد شد به این خاطر که لحظات بسیار مهمی از زندگی من اینجا رقم خورده و همچنین به عنوان یک بازیکن در اینجا پیشرفت کردم.دلم برای لحظاتی که اینجا بودم به خاطر خاطرات فوق العاده ای که داشتم تنگ خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Malagacf.com
بازدید: ۱,۲۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰