loading
در حال بررسی درخواست شما
مونرئال:سبک آرسنال برایم سودمند است
مونرئال:سبک آرسنال برایم سودمند است

مونرئال:سبک آرسنال برایم سودمند است

مونرئال تا کنون نه بازی ملی برای اسپانیا انجام داده است اما مانند هرکس دیگری نیاز دارد خود را با شرایط لیگ برتر هماهنگ کند.این بازیکن 26 ساله معتقد است میتواند سریع با این موضوع کنار بیاید.

مونرئال میگوید:"من امیدوارم بتوانم.لیگ برتر یکی از قدرتمند ترین لیگ ها است و همه این موضوع را می دانند.شیوه بازی در این لیگ کاملا نسبت به لالیگا متفاوت است.به عنوان مثال لیگ برتر فیزیکی تر است.با سپری شدن روزها با این لیگ آشناتر و باتجربه تر میشوم و همه توانم را میگذارم.

"آرسنال علاقمند به حفظ توپ است و این چیزی است که برای من مفید است و من این قسمت از بازی تیم را دوست دارم.من بازی با توپ،پاس کوتاه و حرکات خوب را دوست دارم.

"من فکر میکنم آرسنال در حال انجام اصل های خاص فلسفه فوتبال اسپانیا است.مردم اسپانیا می دانند بازیکنان با کیفیت عالی در این تیم هستند و من امیدوارم که ما بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم."

مونرئال نیز مانند کازورلا بخشی از تیم مالاگا بود که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.مونرئال میگوید همیشه به تیم سابقش علاقه دارد.

"این زمان فوق العاده ای برای من بود.من برای یک سال و نیم آنجا بودم و هواداران حمایت فوق العاده ای انجام میدادند.برای من در آنجا همه چیز وجود داشت.

"همیشه ترک کردن تیم و رفتن به جای دیگر و شروعی دوباره مشکل است.با این حال به گذشته نباید فکر کرد.من فقط میخواهم از همه کارهایی که آنها برایم انجام دادند تشکر کنم. در حال حاضر فصل جدیدی در زندگی من آغاز شده و من کاملا بر روی آن متمرکز شده ام و میخواهم بهترین عملکردم را برای کمک به آرسنال ارائه دهم.

"از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم.واقعا مشتاق بودم به این باشگاه بزرگ بپیوندم و بخشی از این خانواده باشم.این تجربه ای است که میخواهم تا جایی که میتوانم بدست آورم ومن از خوش آمدگویی ها و اینکه قادر هستم بخشی از این باشگاه بزرگ باشم سپاسگزارم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰