loading
در حال بررسی درخواست شما
نبری در مورد لحظه ای که به تیم بزرگسالان پیوست
نبری در مورد لحظه ای که به تیم بزرگسالان پیوست

نبری در مورد لحظه ای که به تیم بزرگسالان پیوست

 

سرژ نبری می گوید ، افتخار می کند که او و بلرین و آکپوم از زمانی که از آکادمی به این جا آمده اند چه قدر راه دوری را رفته اند.

این مهاجم آلمانی فصل گذشته به تیم اصلی پیوست. اگرچه بیشتر جام ها را از دست داده و از ترکیب بیرون بوده است اما از شکوفا شدن استعداد دوستانش خوشحال است.

آکپوم آخرین محصول آکادمی بوده است که به تیم اصلی آمد و نبری به یاد می آورد که او چه احساسی داشت وقتی جزئی از تیم آرسن ونگر شد.

"ویک [ایکرس] وقتی که در باشگاه بدنسازی بودم پیش من آمد و به من گفت که با او بروم. من کنار او راه می رفتم بدون این که چیزی بدانم و او وقتی که من را به رختکن تیم اصلی برد ، سورپرایزم کرد و قفسه ی قفل دار مربوط به من را به من نشان داد."

"او گفت که این دیگر مکان تو است. من به نوعی شگفت زده و شوکه شده بودم. من فکر نمی کردم که صبح به این جا می آیم ، آن روز فقط بر تمرین کردن تمرکز کرده بودم. واقعاً هیجان انگیز بود و من الان خیلی خوشحالم که در رختکن تیم اصلی جایی دارم."

"[هکتور ، چوبا و من] راه زیادی را آمده ایم. ما زمانی این جا شروع به کار کردیم که 16 سال داشتیم - سه سال پیش بود و من هنوز زمانی را که به آن طرف ساختمان رفتم را به یاد دارم."

"چیزی است که فقط خواب آن را می بینید. شما فقط امیدوارید که زمانی برسد که به این جا بیایید و حالا آن زمان رسیده است و من خیلی هیجان زده ام. در حال حاضر فقط به بازی می روید تا ببینید چه کاری می توانید انجام دهید."

"همه ی ما دیدیم که هکتور چه قدر در تیم اصلی توانا است در حالی که دو ماه قبل هیچ کس در مورد او حرف نمی زد. من برای او خیلی خوشحالم و او یکی از بهترین دوستان من است ، چوبا هم همینطور ، بنابراین من خوشحالم که هر سه با هم این مرحله را ساختیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۷
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰