loading
در حال بررسی درخواست شما
نمی توانستم به آرسنال نه بگویم !
نمی توانستم به آرسنال نه بگویم !

نمی توانستم به آرسنال نه بگویم !


با اعلام سایت رسمی باشگاه روز جمعه کار انتقال قرضی و دو ماهه هانری به آرسنال تمام شد و بهترین گلزن تاریخ باشگاه بار دیگر لباس آرسنال را به تن خواهد کرد.

او در مورد این انتقال گفت:

"باور نکردنی است چون همه چیز در مورد یک تندیس بود و حالا بعد از چند هفته من برای آرسنال بازی می کنم.

هیچ چیز از پیش تعیین شده نبود، می توانید از رئیس بپرسید، خودش هم این را گفته است، او در این مورد فکر می کرد ولی چیزی به من نگفت و بعد همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

ارتباط من و آرسنال همیشه عاشقانه بوده است، اگر چه روزهای بدی هم وجود دارد، امیدوارم هواداران هم با من موافق باشند که روزهای خوب من بیشتر از روزهای بدم در باشگاه بود اما من عاشق این باشگاه هستم.

برای من اینکه بتوانم به اینجا بیایم ، تمرین کنم و همه اعضای باشگاه را ببینم غیر قابل توصیف است، اینکه دوباره لباس این باشگاه را بپوشم افتخاری برای من است.

شاید مردم بگویند اینها فقط حرف است ولی من زمان ترک باشگاه گریه کردم، وقتی تندیسم را دیدم گریه کردم. من در طول دوران بازی ام زیاد گریه نکردم ولی هر وقت این اتفاق افتاده پای آرسنال در میان بوده است.

در زمان حضورم در اینجا فقط سعی کردم صادق باشم و فکر می کنم هواداران هم می توانند این را ببینند، وقتی من خوشحالم خوشحالم و وقتی نیستم نیستم! آنها هم می توانند این را ببینند.

خیلی ها می گویند این یک عشق کورکورانه است اما اینکه به آرسنال نه بگویم برای من سخت است."

هانری خوب می داند که ممکن است بازیهای زیادی برای آرسنال انجام ندهد.

"من به اینجا برنگشتم تا یک قهرمان لقب بگیرم یا چیزی را ثابت کنم، من برگشتم تا به تیم کمک کنم، رئیس ترکیب خودش را دارد، شماک و جروینیو برای جام ملتهای آفریقا می روند و او از من خواست که این خلا را پر کنم.

راستش این قضایا باور نکردنی است، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، رئیس قبل از بازی ولوز با من صحبت کرد و صادقانه بگویم من باید در موردش فکر می کردم.

به این نتیجه رسیدم که با یک قرارداد قرضی بازگردم و به تیم کمک کنم.

از آن اتفاقات عجیب و غریب بود و خیلی سریع اتفاق افتاد اما وقتی پای آرسنال در میان باشد من نمی توانم نه بگویم.

اگر این سوال در میان باشد که آیا می خواهی به تیمی که عاشقش هستی برگردی و کمک کنی اینکه جواب منفی به این سوال بدهم برای من سخت است با توجه به اینکه می دانم بازی خواهم کرد.

همانطور که گفتم من به اینجا نیامدم تا یک قهرمان لقب بگیرم و امیدوارم همه این را درک کنند، رئیس اینجا یک تیم دارد که در شرایط خوبی نسبت به ابتدای فصل قرار دارند، من اینجا هستم تا به رئیس و دیگر بازیکنان در صورت نیاز کمک کنم."

هانری معتقد است به عنوان یک بازیکن از سال 2007 تا کنون تغییر کرده است.

"من دیگر 25 ساله نیستم، من دیگر نمی توانم توپ را در وسط زمین بگیرم و پنج شش بازیکن را جا بگذارم.

یادم می آید دنیس برگکمپ عادت کرده بود به عنوان یک مهاجم نوک بازی کند اما ناگهان به عنوان مهاجم دوم به کار گرفته شد، اگر شما قبل از دیگر بازیکنان اتفاقات را پیش بینی کنید می توانید بدون وارد کردن فشار زیادی به خودتان کارتان را انجام دهید.

اگر شما به رایان گیگز نگاه کنید می بینید که او همان بازیکنی نیست که توپ را در کناره های زمین می گرفت و همه را جا می گذاشت و یک سانتر عالی انجام می داد، اما او حالا این قابلیت را دارد که بازی را به خوبی درک کند، او در همه صحنه ها حاضر است، طوری جا گیری می کند که می تواند حفظ توپ کند و آن را از دست ندهد.

اگر به من بازی برسد این کاری است که سعی می کنم برای تیم انجام بدهم."

هانری همچنین می داند که با توجه به فرم خوب رابین ذخیره او در تیم خواهد بود.

"در حال حاضر رابین در آسمانها سیر می کند! من آماده ام تا با او حرف بزنم ولی او در حال حاضر کار خودش را به بهترین شکل انجام می دهد، گل می زند.

من نمی خواهم این روند را خراب کنم، فقط می خواهم به او کمک کنم، او در فینال جام جهانی بازی کرده است و همانطور که هواداران هم می گویند هر وقت می خواهد گل می زند.

وقتی رئیس در مورد بازگشت به تیم با من صحبت کرد من می خواستم مطمئن شوم با برگشتم به تیم لطمه نزنم، این برای من مهم بود، فراموش نکنید من هوادار تیم هستم.

این تیم برای بازگشت به شرایط خوب کاری باور نکردنی انجام داده و حالا نسبت به شروع فصل در شرایط بهتری است، از زمان باخت به منچستر تا کنون آنها واقعاً خوب کار کرده اند.

می دانم که هواداران جام می خواهند اما شما باید به بلند مدت هم فکر کنید و کاری که آنها برای مدتی طولانی انجام داده اند شگفت انگیز است."

به گفته آرسن ونگر تیری هانری برای بازی با لیدز یونایتد در جام حذفی در دسترس است ، همچنین او برای روز 22 ژانویه و بازی با منچستر یونایتد آماده خواهد بود. هانری در این مورد گفت:

"دیوانه کننده است، من برای بازی منچستر یونایتد حضور خواهم داشت، انتظار ندارم بازی را شروع کنم.

تیم کار خودش را خواهد کرد اما اگر من 10،15 یا 20 دقیقه یا هر چه قدر که آرسن تشخیص بدهد می توانم به تیم کمک کنم قطعاً بازی خواهم کرد.

اینکه دوباره برای آرسنال بازی کنم شگفت انگیز است، حتی اگر پنج ثانیه باشد، یک ثانیه یا حتی حرف زدن در رختکن تیم، می خواهم به بهترین شکل کار خودم را انجام دهم، هر چه که باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰