loading
در حال بررسی درخواست شما
هانری: از این رویا بیدارم نکنید
هانری: از این رویا بیدارم نکنید

هانری: از این رویا بیدارم نکنید

اسطوره آرسنال بعد از 4 سال با یپراهن شماره 12 ،دوازدهیمن گل خودش در 12 بازی مقابل لیدزیونایتد با پاس عالی الکس سانگ در 12 دقیقه به پایان بازی به ثمر رساند.صحبتهای هانری در مورد بازی را میخوانیم 

"امیدوارم کسی بیدارم نکند و بگوید اینها فقط رویا بوده است. زمان زیادی طول کشید که از رختکن بیرون بیایم، شاید بخاطر این باشد که سن من بالا رفته و سعی کردم از تک موقعیتها بهترین استفاده را ببرم."

"فردا تیم استراحت میکند اما میخواهم به سختی زیر نظر تونی کالبرت تمرین کنم. این تمرینات بودند که من را به چیزی که بودم رساند. متاسفانه تونی کالبرت آن اعتباری که شایسته اش بوده را نگرفته، به سختی زیر نظر او تمرشین کردم تا آمادگی لازم برای 20 دقیقه بازی کردن را پیدا کنم."

" تیم بدنسازی برای بعضی از بازیکنان به سختی کار میکند. به من اعتماد کنید، شغل آنها بسیار سخت است، آنها بازیکنانی را تمرین میدهند که گاها مصدوم و یا مدتی بازی نکرده اند. کار راحتی نیست اما تونی کالبرت با من خیلی خوب کار کرد."

هانری در مورد تیم لیدز گفت : آنها خوب دفاع میکردند و قبلا جلوی ما و منچستریونایتد عالی کار کردند. هواداران از ما میخواهند که این بازیها را با نتایج پرگل ببریم اما وقتی یک تیم میخواهد بازی را به تساوی و به الندرود بکشاند کار سخت میشود. بهترین عملکردمان نبود اما مهم بود که کار را تمام میکردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : سایت رسمی
بازدید: ۹۶۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰