loading
در حال بررسی درخواست شما
هاورتز: تیم رویایی است.
هاورتز: تیم رویایی است.

هاورتز: تیم رویایی است.

پس از اینکه کای هاورتز به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم بازی مقابل نورنبرگ برای آرسنال به میدان رفت، این بازیکن ملی‌پوش آلمانی برای اولین بار پیراهن ما را به تن کرد و به سرعت تلاش کرد تا با هم تیمی‌های جدید خود هماهنگ شود. پس از بازی، او فرصتی پیدا کرد تا در مورد روزهای ابتدایی حضور خود در این باشگاه صحبت کند.

پس از بازی با نورنبرگ، کای هاورتز گفت: "من بسیار خوشحال هستم. آرسنال یک باشگاه بزرگ است و بازی کردن در اینجا رویایی است. من چهار روز است که اینجا هستم و احساس خوبی دارم. خوشحالم که بخشی از این گروه هستم."

او افزود: "تیم جوانی داریم و وقتی آنها را سال گذشته از بیرون تماشا می‌کردم، لذت بردم. انرژی پشت این باشگاه را احساس کردم. این عالی است که اینجا هستم و امیدوارم که دوران خوبی داشته باشیم و به دستاوردهای زیادی دست یابیم."

هاورتز گفت: "آرسنال از بیرون شبیه یک خانواده بزرگ به نظر می‌رسید و همیشه انرژی که هر بار مقابل آنها بازی می‌کردم را احساس می‌کردم. برای من، بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت بود زیرا شما اتحاد بین بازیکنان را احساس می‌کنید. اکنون که در اینجا هستم، از اولین ثانیه احساس خوبی داشتم. چند روزه اینجام و الان بخشی از گروه هستم."

هاورتز ادامه داد: "واضح است که چند روز و چند هفته طول می‌کشد تا به سبک بازی عادت کنم، اما برای باشگاه همه توانم را می‌گذارم تا آمادگی جسمانی را حفظ کنم و امیدوارم در بالاترین سطح لیگ بازی کنم."

با وجود اینکه هاورتز فقط چند روز در اردوی تمرینی آلمان ما با تیم ما پیوند خورده بود، تجربیاتش در بازی مقابل آرسنال در چند فصل گذشته به او این امکان را داده بود که بداند با چه چیزی روبرو است، اما از دیدن تیم از نزدیک بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است.

هاورتز افزود: "باشگاه تاریخ بزرگی دارد و سال گذشته آنها بسیار نزدیک به قهرمانی بودند. از بیرون همیشه فکر می‌کردم که قهرمان میشن و بدیهی است که وقتی بخشی از این گروه هستید، می‌خواهید به دستاوردهای بزرگی دست یابید و این یکی از اهداف است.

"وقتی بازیکنان و استعداد تیم را می‌بینید - سال گذشته نشان دادند که کیفیت‌ بزرگی دارند. من فقط می‌خواهم وارد این تیم شوم، بهترین بازی خود را انجام دهم و به تیم کمک کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۳ ۱۱:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰