loading
در حال بررسی درخواست شما
هشت پیروزی و آنوقت شانس قهرمانی داریم
هشت پیروزی و آنوقت شانس قهرمانی داریم

هشت پیروزی و آنوقت شانس قهرمانی داریم

آرسنال کم آورد و در مقطعی حساس در حالی که با پیروزی برابر لستر صدر نشبن فاصله را به دو امتیاز رساند و خود را به عنوان قهرمان معرفی می کرد با نتایجی ضعیف روبرو شد و شکست های عجیب آرسن ونگر باعث شد فاصله فعلی آرسنال با لستر با یک بازی کم تر به 11 امتیاز برسد . آرسن ونگر باور دارد آرسنال بیش از یک شانس برای رسیدن به صدر جدول در اختیاز دارد و نیاز دارند تا هشت بازی پیش رو را پیروز شوند .
لستر در حالی نیاز به 3 شکست در بازی های پیش رو دارد که باید برابر حریفان قدرتمندی به میدان برود و در این بین تاتنهام به عنوان تیم رده دومی نیز نباید فراموش شود .

" اگر تمامی هشت بازی خود را پیروز شویم، بیش از یک شانس ساده برای قهرمانی در لیگ خواهیم داشت، اما هدف ما پیروزی در بازی هایمان است . بگذارید کار را عملی کنیم و اولین بازی که شنبه است را پیروز شویم.
این مسئله (قهرمانی آرسنال) بستگی به نتایج تیم لستر سیتی دارد . وابسته به نتایج آن ها هستیم و هیچ کس نمی داند هفت بازی آخرشان را چکار خواهند کرد . آن ها هفت بازی دارند و ما هشت بازی . چیزی که مهم است این است تمامی هشت بازیمان را تعهد کامل و شور و هیجان بازی کنیم و ببینیم در نهایت چگونه به اتمام می رسد.
همه می گویند لستر سیتی تیمی است که بیش از انتظار دستاورد داشته اما حالا همه مشاهده می کنند که بازیکنان آن ها بهترین های تیم های ملیشان هستند . این اتفاقی نیست و وقتی تیمی خوب است، بازیکنان خوب در اختیار دارد .
استرس بیشتر و بیشتر می شود اما لستر در حال حاضر در موقعیت بسیار قدرتمندی قرار دارد . ممکن است آن ها این موقعیت را از دست بدهند . تنها راهی که بتوانیم به این موقعیت دست پیدا کنیم کیفیت انجام ماست ."

در ابتدای فصل لستر سیتی شانس 1 به 5000 برای قهرمانی داشت و این در حالی است که شانس تاتنهام 1 به 150 بود. این غیر قابل پیش بینی ترین لیگ برتر تاریخ است و ونگر در اینباره اینگونه می گوید .

" این می تواند بیش از این نیز در سال های بعد نمود داشته باشد چرا که تمامی باشگاه های انگلیسی پتانسیل مالی فوق العاده ای برای خریدن بهترین بازیکنان اروپا خواهند داشت .
فراموش نکنیم در حال حاضر ما 17 تیم پشت سر خود داریم که همگی موقعیت های مالی بزرگی دارند . پس بگذارید تا انتهای فصل روی عملکردی خوب تمرکز کنیم و همه چیزمان را برای آن ارائه دهیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰