loading
در حال بررسی درخواست شما
همه پشت اوزیل هستیم ...
همه پشت اوزیل هستیم ...

همه پشت اوزیل هستیم ...


آرسنال که در باکسینگ‌دی باید به مصاف برایتون برود چند وقتی است که درگیر حضور یا عدم حضور اوزیل در میدان شده است. آرسنال در شش بازی اخیر خود در لیگ بلاخره در برابر برنلی با اوزیل بازی را آغاز کرد و نتیجه 3-1 را با کمک این هافبک خوش فکر بدست آورد. توپچی‌ها پیش از این در بازی برابر تاتنهام شکست خورده بودند و اونای امری دلیل عدم حضور اوزیل در زمین را "مسائل فنی" بیان کرده بود.

امری چند بار تکرار کرده بود که اوزیل در آینده آرسنال نقش خواهد داشت اما عدم بازی دادن به او باعث گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر خروج مسوت در ژانویه شده بود.
سئاد معتقد است در باشگاه هیچ‌کس برای منتقدان اوزیل و حرف‌هایشان اهمیتی قائل نیست و برای بازی با برایتون او هم سفر توپچی‌ها خواهد بود. در مورد انتقادهایی که به اوزیل شده است نیز سئاد گفت: این شرایط وقتی برای شما پیش میآید که یک ستاره بزرگ مثل اوزیل هستید. مهمترین نکته حمایت همه جانبه بازیکنان و همه کارکنان باشگاه از اوزیل است. شاید گاهی نکات منفی در مورد شما نوشته شود. این طبیعی است همه چیز در زندگی مثبت نیست و نکات منفی هم وجود دارد. اوزیل با نوع بازی خود در برابر برنلی نشان داد که انتقادات، فقط حرف هستند و او کیفیت بالایی دارد.

سئاد در بازی با برنلی در دو گل اوبامیانگ موثر بود. او در مورد بازی بیشتر توضیح داد و گفت: من وقتی شروع به دویدن کردم که دیدم اوزیل در وضعیت پا به توپ است و میتواند پاسی را بدهد که کار هر بازیکنی نیست. اوزیل بازیکنی نیست که سر هم تیمی‌هایش فریاد بزند، او فشار بیشتری به ما میآورد. او در رختکن بصورت انفرادی با ما صحبت میکند. با کیفیتش، کیفیت تیم را بالا میبرد. او کاپیتان آرسنال است و برای ما فرد مهمی به شمار میآید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۷۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰