loading
در حال بررسی درخواست شما
والكات: سخت تر از قبل برای يكديگر كار می كنيم
والكات: سخت تر از قبل برای يكديگر كار می كنيم

والكات: سخت تر از قبل برای يكديگر كار می كنيم



تئو ، در يك هفته دو پيروزي بزرگ را به دست آورده ايد. آيا احساس می كنی اوضاع در حال رو به راه شدن است؟


خوب ، من هميشه اين احساس را داشته ام كه تيم خوب بازی كرده است اما اين را مديريت نكرده ايم تا نتايج خوبی كسب كنيم. عملكرد و نتايج ما در دو بازی اخير بسيار مهم و تاثير گذار بوده است ، نه فقط برای تيم بلكه برای جوی كه در سراسر باشگاه وجود دارد. همه انتظارات بالایی دارند و ما اكنون بايد اين انتظارات را در هر بازی برآورده كنيم. ما خيلی نمی توانيم به مسائل پيش رو نگاه كنيم بنابراين زمانی كه مردم می گويند " آرسنال به مسير خود بازگشته است‌" تنها بايد آنها را فراموش كنيم. ما تلاش كردن برای يك ديگر را سخت تر از گذشته انجام می دهيم كه اكنون آن مهمترين چيز است و بايد به بازی خود سر و شكل دهيم. آن كمی زمان می برد زيرا هميشه وقتی شما بازيكنان جديدی از باشگاه های متفاوتی به خدمت می گيريد ، آنها برای وفق دادن خود با شرايط جديد به زمان نياز دارند. آنها در حال پوست اندازی هستند و اين تنها به نفع ماست.

يكی از ويژگی های برجسته تيم در بازی با مارسی ، كار دفاعی بود. اكنون چه كاری را زمانی كه توپ نداريد انجام می دهيد كه قبلا نمی كرديد؟

مردم می گويند كه اين فقط به چهار مدافع تيم بستگی دارد ولی آن به كل تيم مربوط می شود. من فكر می كنم كه ما اكنون به عنوان يك مجموعه واحد تمركز دفاعی بيشتری داريم. زمانی كه ما توپ را از دست می دهيم می خواهيم كه در سريع ترين زمان ممكن آن را پس بگيريم ، از مهاجم گرفته تا دروازبان تيم. زمين مارسی محل بسيار سختی برای بسته نگاه داشتن دروازه است و اين هدف اصلی ما بود چنانكه هدف اصلی ما در تمام بازی هاست. اما گل زنی در آخرين دقيقه بازی نشان داد كه ما در پايان مزد زحمات خود را خواهيم گرفت.

شما می دانيد كه در بازی روز يكشنبه مقابل استوك چه چيزی در انتظارتان است. بازی كردن در مقابل آنها تا چه اندازه دشوار است؟

تونی پوليس در اين تيم عالی كار كرده است. آنها به لحاظ فيزيكی بسيار قدرتمند هستند و اكنون در ليگ اروپا بازی می كنند بنابراين آنها اين مساله را برای فكر كردن به آن دارند كه چيز متفاوتی برای آنهاست. اما با تركيبی كه آنها در اختيار دارند فكر می كنم به تعداد كافی بازيكن دارند تا از پس آن بر بيايند. ما نقاط ضعف و قوت آنها را می دانيم و فقط نياز داريم از آنها استفاده كنيم و بعد اميدوار باشيم. با هوادارانی كه ما در خانه داريم و نوع بازی كه ما در حال حاضر می كنيم ، من دليلی برای اينكه نتوانيم آنها را شكست دهيم نمی بينم.

رابين ونپرسی در آخرين بازی در ورزشگاه امارات عملكرد خيره كننده ای از خود ارائه داد. او تا چه اندازه تاثير گذار شده است؟

او از زمانی كه بازوبند كاپيتانی را از فابرگاس دريافت كرده است فوق العاده خوب كار كرده است. او در حال حاضر كاپيتان بزرگی برای ما شده است. ضربات آزاد ، گلها و بازی معمول او...او از بازی اش لذت می برد. اين دلچسب است كه او را آماده می بينيد ، بسيار مهم است او را تمام فصل سالم و آماده داشته باشيد. بسيار ناراحت شدم كه چرخش او و ضربه چيپش منتج به گل نشد. دعا می كردم كه آن توپ گل شود و خود را برای شادی آماده كرده بودم زيرا آن بهترين گلی می شد كه تا كنون ديده ام. ما می خواهيم رابين هميشه آماده باشد و او دارد نشان می دهد كه بازيكن واقعی يعنی او.

تو رابطه خاصی با رابين داری - هفت پاس گل اخير تو برای او بوده است. چه چيزی باعث آن شده است؟

ما فقط می بينيم كه ديگری در كجای زمين است. او تك مهاجم است بنابراين اين مساله اين نگرش را برای من ايجاد می كند كه او تنها هدف برای رساندن توپ در محوطه جريمه است. او نيز به من پاس های خوبی می دهد و من فكر می كنم زمانی كه شما يك مهاجم باشيد می دانيد كه كجا توپ را می خواهيد. زمانی كه شما بازيكنی مثل او را در جلوی زمين داريد كه اين كار را به راحتی انجام می دهد ، آن كار من را راحت تر می كند. اين اتفاق به طور طبيعی و نا خود آگاه می افتد و به نظر می رسد كه ما به يك پارچگی رسيده ايم.

چه قدر از فرم خودت رضايت داری؟

من راضی هستم. از من خواسته شده كارهای دفاعی بيشتری انجام دهم اما اين بخشی از وظيفه من است و تا كنون جواب داده است زيرا ما نتايج خوبی گرفته ايم و مهمترين چيز اين است كه تيم برنده شود. من تمايل دارم گلزنی كنم يا اينكه پاس گل بدهم زيرا در مورد عملكرد شما به عنوان يك وينگر بر اين اساس قضاوت می كنند اما به طور كلی خوب بازی می كنم و آمادگی بدنی بالايی دارم و از خودم مراقبت می كنم. همه اينها مزد زحمات من است و من اميدوارم كه آن ادامه داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۳۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰