loading
در حال بررسی درخواست شما
والورده : برای جبران كردن آمار به اينجا نيامده ايم
والورده : برای جبران كردن آمار به اينجا نيامده ايم

والورده : برای جبران كردن آمار به اينجا نيامده ايم



المپياكوس قهرمان فصل گذشته ليگ يونان دو بازی نخست خود در ليگ را برنده شده است. باور عموم بر اين است كه آنها بازنده ديدار فردا شب خواهند بود اما ارنستو والورده سرمربی اين تيم معتقد است در صورتی كه آنها سبك بازی خود را حفظ كنند می توانند نتيجه مثبتی از بازی بگيرند.

" هرگاه كه دو تيم مقابل يكديگر قرار می گيرند تيمی برنده خواهد شد كه سبك بازی خود را تحميل كند و بهتر بازی كند. معمولا تيمی كه سبك خود را برای رو به رو شدن با تيم ديگر تغيير می دهد بازنده خواهد شد.

" ما بايد با حريفی رو به رو شويم كه يكی از دشوارترين تيم هايی است كه می توان با آن رو به رو شد. آنها تيم بزرگی هستند ، می دانيم كه انتظار می رود بازنده شويم اما ما اينجا هستيم تا تصوير خوبی از خود به جا بگذاريم و به اين دليل نمی خواهيم چيزی را از اين بازی از دست بدهيم."

والورده می داند كه آرسنال چندين بازيكن تاثير گذار خود را در اختيار ندارد اما او مصر است كه اين موضوع با وجود بازيكنان با كيفيت زيادی كه آرسنال دارد ، اهميت كمی دارد.

" اعتراف می كنم كه از پتانسيل رقبای خود آگاهيم. اهميتی ندارد كه آرسنال يك ، دو ، سه ، چهار و يا پنج بازيكن خود را در اختيار ندارد ، اوضاع برای ما مشابه است.

" آرسنال باشگاه بزرگيست و آنها بازيكنان زيادی دارند كه می توانند جای خالی غايبانشان را پر كنند.

" مطمئنا می دانيم كه برخی از كليدی ترين بازيكنان آنها به اين بازی نخواهند رسيد اما ما اينجا هستيم تا با آرسنال به عنوان يك تيم رو به رو شويم نه با 11 بازيكن خاص."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰