loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: همیشه اشتیاق زیادی در رئیس وجود دارد
ورمالن: همیشه اشتیاق زیادی در رئیس وجود دارد

ورمالن: همیشه اشتیاق زیادی در رئیس وجود دارد


سرمربی فرانسوی توپچی ها که در بازی امروز مقابل چلسی برای هزارمین بار روی نیمکت آرسنال می نشیند تلاش زیادی کرده تا تیمش را برای این دیدار آماده کند.

ورمالن ضمن تمجید از حضور طولانی ونگر ٦۴ ساله در آرسنال می گوید که او هنوز هم تمرکز و اشتیاق همیشگی خود را دارد.

کاپیتان می گوید: " این باور نکردنی است، امروزه مربیان زیادی نیستند که این کار را انجام دهند؛ زیرا آن ها دائماً می آیند و می روند بنابراین برای او رسیدن به ۱۰۰۰ بازی یک چیز باور نکردنی است.

" همه می خواهند او تا زمانی که می تواند در اینجا بماند، او به خاطر آنچه که برای این باشگاه و همچنین برای بازیکنان انجام داده شگفت انگیز بوده است. همه ما از دیدن اینکه او برای چند سال دیگر نیز قراردادش را تمدید کند واقعاً خوشحال خواهیم شد.

" هیچ نشانه ای از کم شدن اشتیاقش وجود ندارد، اگر خارج از زمین او را ببینید متوجه می شوید که هنوز هم اشتیاق و جاه طلبی زیادی در او وجود دارد. به هیچ وجه در حال از دست دادن آن نیست."

ورمالن اذعان می کند که بازی امروز در استمفورد بریج برای رقابت بر سر قهرمانی بسیار مهم است و معتقد است که آرسنال بیش از هر زمان دیگری برای کنترل فشار موجود سازمان یافته است.

" فکر می کنم که چلسی به عنوان یک تیم بسیار سازمان یافته است و شکل تیمی خوبی دارد، آن ها خیلی خوب دفاع می کنند و تجربه زیادی در این تیم وجود دارد - بنابراین آن ها با حضور در بازی های بزرگ آشنا هستند.

" اما در حال حاضر ما نیز این ویژگی ها را داریم، ما کاملاً متوازن هستیم و تیم از نظر دفاعی بسیار منظم و سازمان یافته است و همچنین قادر به گلزنی است بنابراین امیدوارم که بتوانیم موفق شویم.

" روی شکل تیمی خود خیلی کار کرده ایم و هرکس نقش خود را در تیم می داند، همه برای یکدیگر تلاش می کنند و این به خاطر این است که روحیه تیمی فوق العاده ای در اینجا وجود دارد، این موضوع پیشرفت بسیار خوبی برای ما در این فصل است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰