loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات - هیچ تیمی نمی خواهد با ما روبرو شود
ولکات - هیچ تیمی نمی خواهد با ما روبرو شود

ولکات - هیچ تیمی نمی خواهد با ما روبرو شود

 
در برد دراماتیک چهارشنبه شب آرسنال مقابل المپیاکوس در آتن هتریک اولیویه ژیرو و صعود آرسنال از گروه f را دیدیم.
 
ولکات می گوید کلید اصلی عملکردشان جرات بود و احساس می کند نگرش هرگز تسلیم نشوید ، می تواند باعث مشکلاتی برای هر رقیبی شود.
 
" این خیلی مهم بود که هرکسی در درگیری ها شرکت داشت. وهمچنین مربی، او کلید اصلی موفقیت ما بود و ما باید به او اعتبار بدهیم. نگرش ما در رختکن این بود که " هرگز تسلیم نشوید.
 
"ما هرگز تسلیم نشدیم و شما باید خوشحالی بچه ها را در پایان بازی در رختکن می دیدید. این همان جرات و شجاعتی است که ما می خواهیم در این تیم باشد. این همان شجاعتی است که ما می توانیم بوسیله آن روی حریف فشار بیاوریم و تیم را بهبود ببخشیم. اروپا عملکرد ما را دید و من فکر می کنم در حال حاضر پس از این بازی تیم های اروپایی نمی‌خواهند به ما بخوردند.
 
" ما شخصیت انجام کار را داریم و این قدرت را هم داریم تا هر تیمی را از پیش رو برداریم. با هر تیمی که به قرعه ما بیافتد، ما با اعتماد بنفس خواهیم بودیم و با اشتیاق به سراغ آن می رویم. من مطمئنم بازیکنان مصدوم هم باز خواهند گشت. تیم بسیار خوب است.
 
"بعنوان یک تیم ما متمرکز شده بودیم و وظیفه‌مان را خیلی خوب می‌دانستیم. مسلما با بازی‌های پیشین کار را برای خودمان سخت کرده بودیم ولی باید به همه بازیکنان، حتی آنهایی که بازی نکردند اعتبار بدهید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰