loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی : برای مرتب كردن اوضاع زمان داريم
ون پرسی : برای مرتب كردن اوضاع زمان داريم

ون پرسی : برای مرتب كردن اوضاع زمان داريم



توپچی ها در حالي كه با نتيجه 2-1 از بلكبرن پيش بودند ، در نهايت بازی را با نتيجه 4-3 واگذار كردند و اين سومين شكست آنها تنها پس از گذشت پنج هفته از بازی ها بود. رابين ون پرسی معتقد است كه توپچی ها بايد هرچه زودتر به فرم خوب خود بازگردند.

" زمان زيادی تا انتهای فصل باقی مانده است. اما در برخی از مواقع شما نياز داريد برخيزيد و ثابت كنيد كه قادر به انجام چه كارهايی هستيد. ما تا كنون اين كار را اينجام نداده ايم و به اندازه كافی با ثبات عمل نكرده ايم.

" اين چيزی است كه مرا نااميد كرده است و در اغلب اوقات اتفاق می افتد. هر بار ما كار را ديدی مثبت آغاز می كنيم اما همان اشتباهات گذشته را تكرار می كنيم و اين تعجب برانگيز است.

" بسيار مهم است كه به مسير خود بازگرديم. حتی قبل از بازی روز شنبه ، من به بچه ها گفتم امروز روز بسيار بزرگی است. ما بايد پشت سر هم پيروز شويم ولي در حال حاضر ما نمی توانيم اين كار را انجام دهيم. اين هدف ما در بازی های آينده است ، ما بايد آنها را يكی پس از ديگری پيروز شويم.

" ما فقط به چند هفته خوب در ليگ برتر كه امتيازات زيادی را به دست آوريم نياز داريم. من اميدوارم كه اين كار از بازی هفته آينده مقابل بولتون آغاز كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰