loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی : سال فوق العاده ای را سپری كردم
ون پرسی : سال فوق العاده ای را سپری كردم

ون پرسی : سال فوق العاده ای را سپری كردم



كاپيتان 28 ساله آرسنال در سال 2011 از شر مصدوميت های گذشته خود به دور بود و توانست در اين سال ركورد گلزنی باشگاه را جا به جا كند. او از اينكه اين مساله تا چه اندازه در خلق اين ركورد تاثير گذار بوده است می گويد.

" آن مهترين عامل بود. می توانستم با آرامش بازی كنم و از بازی خود لذت ببرم. می توانستم بازی به بازی قوی و قوی تر شوم و می توانستم احساس كنم كه هر بازی آماده تر می شوم كه اين احساس فوق العاده ای است.

" من در گذشته آسيب ديدگی هایی داشتم اما سال 2011 برايم بدون مصدوميت بود و می توانستم از بازی خود لذت ببرم. با خوشحالی و رضايت بازی می كردم و هركسی می توانست به اين مساله پی ببرد.

" حتی تا چند وقت پيش هم متقاعد نوبدم كه می توانم به عنوان مهاجم هدف بازی كنم بنابراين انتظار به ثمر رساندن گلهای زيادی را نداشتم اما اگر شما آرامش داشته باشيد و از بازی لذت ببريد ، اين مساله به واقعيت تبديل می شود."

ون پرسی با گلی كه در بازی مقابل كوئينز پارك رنجرز به ثمر رساند توانست 35 گل خود در سال 2011 را به ثمر برساند و ركورد قبلی باشگاه را كه با 34 گل متعلق به تيری هانری بود جا به جا كند ، هرچند وی در شكستن ركورد 36 گل آلن شيرر ناكام ماند.

" از نظر من ، تيری بهترين بازيكن تاريخ آرسنال بوده است. او آن ركورد را خلق كرد و بازيكنی باور نكردنيست و من فقط در همين يك مورد توانسته ام از او سبقت بگيرم. من تا كشستن ركورد شيرر نيز فاصله ی كمی داشتم ، شايد سال بعد اين اتفاق بيافتد!

" من يك شخص ورزشی هستم و می خواهم به بزرگترين افتخارات برسم. مساله اصلی برنده شدن بازی هاست اما من می خواهم بزرگترين دستاوردهای ممكن برسم.

" اين چيزی بود كه توانستم كمی بيشتر از تيری به انجام برسانم و فقط شيرر بيش از اين گلزنی كرده است. شما می توانيد به صورت های گوناگون به اين مساله نگاه كنيد.

" سال فوق العاده ای ‌را سپری كرده ام و از اين بابت از هم تيمی هايم تشكر می كنم. من نمی توانستم بدون آنها اينگونه كار كنم. آنها باور نكردنی‌ بوده اند. تئو پاس گل های بسيار زيادی به من داده است. همه بازيكنان فوق العاده كار كرده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰