loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: الکسیس برای شیلی یک اعتبار است
ونگر: الکسیس برای شیلی یک اعتبار است

ونگر: الکسیس برای شیلی یک اعتبار است


این بازیکن 26 ساله با زدن 19 گل در 39 مسابقه ، فصل اول خوبی را در انگلستان داشته است.

در آستانه ی بازی شیلی و برزیل در ورزشگاه امارات و در 29 مارس ، ونگر این بازیکن اهل آمریکای جنوبی را برای تأثیر باور نکردنی اش مورد ستایش قرار داد.

"ما برای او خوشحالیم. او [برای شیلی] اعتبار است زیرا او کیفیت هایی را نشان داده است که من امیدوارم همه ی شما در کشورهایتان داشته باشید. او متعهد است ، آماده برای نبرد و دارای یک میل بزرگ برای پیروز شدن است و البته او یک بازیکن استثنایی است."

"شما وقتی مربی هستید می دانید که چه می خواهید ؛ که یک بازیکن توسعه پیدا کند ، کیفیتش را به خوبی نمایش دهد و با نیاز های خود در راهی که فوتبال بازی می کنید مواجه شود و راهی که می تواند به هدف هایش دست پیدا کند."

"باور دارم که او به شدت متمرکز است و از بازی کردن خوشحال است. من از او انتظار دارم که به رشد و توسعه ادامه دهد و از قبل قوی تر شود."

الکسیس در مسیر بهترین فصل دوران فوتبالی اش قرار دارد و ونگر باور دارد که این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد.

"به توانایی ، تکنیک ، تلاش در تمرین و اعتماد کردن بستگی دارد. شاید با موقعیت هم همینطور چون که وقتی راست پا ها در چپ بازی می کنند ، وقتی که او از خارج به داخل می آید فرصت گلزنی دارد."

"زمانی که در راست بازی می کند چون که راست پا است در موقعیت گلزنی کمتری قرار می گیرد زیرا او زاویه ی بهتری در سمت چپ دارد. همچنین چون که ما فوتبال تهاجمی تری بازی می کنیم او موقعیت های بهتری برای گلزنی کسب می کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰