loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: تابستان آرام به نفع ما بود
ونگر: تابستان آرام به نفع ما بود

ونگر: تابستان آرام به نفع ما بود

توپچی ها در اولین بازی خود در فصل جدید روز شنبه میزبان کریستال پالاس خواهند بود، این در حالیست که با توجه به خریدهای جدید و همچنین پیروزی در بازی جام خیریه مقابل منچستر سیتی جو پیرامون تیم بسیار مثبت است.

آرسن ونگر می داند که تیمش در بازی فردا نباید هیچ امتیازی از دست دهد اما می گوید فصل تابستان برای آنها بدون استرس سپری شده است.

" قطعاً یکی از آرام ترین شرایط موجود را تجربه کردیم.

" به اندازه کافی در این کار بوده ام تا بدانم روز شنبه و با شروع لیگ برتر شما چگونه می توانید خود را نشان دهید و عملکرد مناسبی از خود به اجرا بگذارید. همه شرایط خوب است، پایه و اساس و روحیه خوبی در تیم داریم و تمرینات با کیفیتی را پشت سر گذاشته ایم اما عیار تیم در ساعت 21 روز شنبه و با شروع بازی نمایان خواهد شد، اینکه نشان دهیم آماده مبارزه هستیم.

" اینکه جو آرامی اطراف شما وجود داشته باشد کمک کننده است. البته گاهی اوقات جو پر سر و صدا در اطراف شما به تمرکز کردنتان کمک می کند. من همچنان معتقدم که داشتن جوی آرام پیرامون تیم نشان می دهد ما چه مسیری طی می کنیم. می دانیم که در دوران آماده سازی تلاش زیادی کرده ایم، پس بیایید این را در بازی فردا نشان دهیم."

آرسنال در تابستان جاری توان مالی خود را به همگان نشان داد و ونگر معتقد است وظیفه اش این است که اطمینان حاصل کند از پتانسیل موجود در تیم بهترین استفاده را ببرد.

" مهمترین چیز است که یک مربی بتواند از پتانسیل تیمش نهایت استفاده را ببرد، اینجاست که تفاوت مربیان مشخص می شود.

" شاید تونی پولیس فصل گذشته به این خاطر به عنوان مربی سال انتخاب شد که در زمان حضورش در پالاس از حداکثر توان تیمش استفاده کرد، این وظیفه اصلی یک مربی است.

" حالا ما در وضعیت قدرتمند تری هستیم، اما همچنان در حال مبارزه با تیمهایی هستیم که منابع نامحدودی دارند و از نظر قدرت تیمی در شرایط برابری هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰