loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر خوشحال از بازگشت رمزی
ونگر خوشحال از بازگشت رمزی

ونگر خوشحال از بازگشت رمزی



هافبک ملی پوش و ولزی توپچی ها که نزدیک به سه ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه ران دور از ترکیب بود می تواند در بازی مقابل اورتون به میدان برود.

ونگر از اینکه دوباره می تواند این هافبک ۲۳ ساله را در اختیار داشته باشد خوشحال است و مطمئن است او به زودی به بهترین فرم خودش بازخواهد گشت.

" وقتی شما سه ماه را از دست می دهید پس از بازگشت به دو یا سه هفته زمان نیاز دارید. او برای مدتی در تمرینات به سختی کار کرده است و حالا فقط به بازی کردن نیاز دارد.

" او یک هافبک همه کاره است که هم می تواند گلزنی کند و هم تیم را به جلو هدایت کند. او بازیکنی است که دوندگی زیادی میان دو محوطه جریمه دارد پس بازگشت او برای ما بسیار خوب است.

" او در منطقه ای بازی می کند که در حال حاضر در آنجا کم تعداد هستیم چون هافبک های زیادی را بیرون از ترکیب داریم. ویلشر و اوزیل را در اختیار نداریم بنابراین داشتن او بسیار مفید خواهد بود."

ونگر می گوید غیبت آرون رمزی و همچنین در اختیار نداشتن چند بازیکن کلیدی دیگر در مقطع کلیدی فصل روی تیم تاثیرگذار بوده است.

" فقط یک مصدومیت نیست که می تواند روی تیم شما تاثیر بگذارد. این ترکیبی از چند بازیکن مصدوم است که همگی در یک پست بازی می کنند و توانایی ایجاد موقعیت گل و گلزنی دارند.

" مصدومیت ها تاثیر گذار بوده اند. ما ولکات، ویلشر، رمزی و اوزیل را در یک زمان از دست دادیم، پس نمی توانید بگویید که در زمان مصدومیت آنها ما همان خلاقیت گذشته را داشتیم و می توانستیم مانند گذشته موقعیت گل ایجاد کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰