loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: رودز بازیکن خاصی است
ونگر: رودز بازیکن خاصی است

ونگر: رودز بازیکن خاصی است


رودز تا اینجای فصل برای تیمش موفق به زدن 20 گل شده است، این در حالیست که او در فصل پیش موفق شد 36 بار برای تیم سابقش هادرسفیلد گلزنی کند.

آن عملکرد باعث شد تا بلکبرن در تابستان گذشته برای خرید او اقدام کند و آرسن ونگر معتقد است عملکرد این مهاجم اسکاتلندی و ملی پوش نشان می دهد او توانایی بازی در لیگ برتر را نیز دارد.

" او در 25 بازی 20 گل زده است پس باید استعداد خاصی داشته باشد و در محوطه جریمه باهوش باشد، او به خوبی اتفاقات را پیش بینی می کند و تمام کننده ماهری است.

" شما خیلی نمی بینید که او خارج از محوطه جریمه در بازی درگیر شود ولی وقتی آمار او را مشاهده می کنید می بینید که بسیار خوب است. فراموش نکنیم که فوتبال انگلیس مهاجمانی مثل پل لمبرت را فراموش کرده بود.

" شما به این فکر می کنید که اگر این بازیکن از سن 18 یا 19 سالگی در یک تیم بزرگ بازی می کرد چه دورانی در انتظار او بود. شاید مساله این است که ما فقط حاضریم برای خرید بازیکنان خارجی پول خرج کنیم و یک سری بازیکن بومی دیگر که توانایی موفق شدن دارند را از یاد می بریم.

" می دانیم که او در هادرسفیلد گلزن خوبی بود. وقتی یک بازیکن در لیگ پایین تر گلهای زیادی می زند شما همیشه در این مورد شک دارید که بتواند برای باشگاه آرسنال بازی کند یا خیر. ولی شما باید به او زمانی برای وفق پیدا کردن با سطح بالای بازی بدهید و عملکرد او در این فصل لیگ دسته اول نشان می دهد که او می تواند در سطوح بالاتر نیز بازی کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰