loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: فراتر از جدول نگاه کنید
ونگر: فراتر از جدول نگاه کنید

ونگر: فراتر از جدول نگاه کنید

دو غول بزرگ انگلیس که از پر افتخارترین تیمهای جزیره به شمار می روند در حال حاضر با بیش از 10 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده های ششم و هفتم جدول قرار دارند.

با این حال ونگر شک ندارد که این دو تیم می توانند شروع نا امید کننده خود را پشت سر بگذارند و در جمع چهار تیم برتر، جایی که به آن تعلق دارند برگردند.

" شرایطی غیر عادی است و من مطمئنم که زیاد طول نخواهد کشید. باید فراتر از جدول نگاه کنید و کیفیت بازیکنان دو تیم را مد نظر قرار دهید. به نظرم بازی بسیار جذابی خواهد بود.

" البته که این بازی معنای زیادی دارد. بازی خیلی مهمی است چون هر دو تیم به دنبال بالا رفتن در جدول رده بندی هستند و همین به اهمیت بازی خواهد افزود.

" ما اخیراً تساوی های زیادی مقابل یونایتد داشته ایم و در اولد ترافورد هم باخت های زیادی را تجربه کرده ایم، ولی فکر نمی کنم در خانه زیاد مقابل آنها بازنده بوده باشیم.

" آنها همیشه به دنبال قهرمانی در لیگ بودند، ما وارد دوره ای شده بودیم که نمی توانستیم پا به پای آنها رقابت کنیم، اما حالا چنین سدی وجود ندارد. ما در خانه احساس قدرت می کنید و در 25 بازی گذشته آمار خوبی از خود به جا گذاشته ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰