loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مربیان برای موفقیت به زمان نیاز دارند
ونگر: مربیان برای موفقیت به زمان نیاز دارند

ونگر: مربیان برای موفقیت به زمان نیاز دارند

این هفته پس از اخراج دیوید مویس از منچستر یونایتد این مربی به دهمین مربی اخراجی این فصل لیگ برتر تبدیل شد، این در حالیست که او پس از کناره گیری فرگوسن که ۲٦ سال هدایت منچستر را به عهده داشت تنها ۱۰ ماه هدایت یونایتد را به عهده داشت.

ونگر از اخراج مویس ناراحت است و نسبت به وفاداری باشگاه ها به مربیانشان هشدار می دهد. در حال حاضر، دوران حضور ونگر در آرسنال به اندازه مجموع دوران مربیگری نوزده مربی دیگر حاضر در لیگ برتر در تیمهایشان است.

"از اینکه به مویس زمان کافی داده نشد ناراحتم و بهترین ها را برای او آرزو میکنم. به نظر من این بخشی از فوتبال مدرن است. زمان زیادی برای انجام کارها به افراد داده نمی شود و این تهدید بزرگی برای فوتبال است.

" منظور من این است که اگر می خواهید در هر کاری افراد با کیفیتی داشته باشید باید به آنها زمان بدهید تا پیشرفت کنند و بهتر شوند یا اینکه دیگر مربیان با کیفیتی در فوتبال نخواهیم داشت.

" میانگین دوران حضور یک مربی در سطح حرفه ای فوتبال در انگلیس در حال حاضر ۱۱ ماه است و این نشان دهنده عدم ثبات است. هر کسی که متاهل است و خانواده دارد، قبل از وارد شدن به این کار با شک و تردید زیادی مواجه خواهد بود.

" این بدان معناست که کیفیت مربیگری در معرض خطر است، چون این شرایط دیگر افراد با کیفیت را جذب نمی کند.

" از زمانی که من در انگلیس هستم این اولین باری است که ده مربی در یک فصل مربی خود را از دست می دهند، و این موضوع دائماً سرعت بیشتری می گیرد.

" اگر شما به جایی برسید که بعد از هر ناکامی مربی خود را اخراج کنید، باید این را بدانید که مربی بعدی هم بازیهایی را خواهد باخت. بنابراین این اتفاق سریع تر و سریع تر اتفاق می افتد. حالا در جامعه ای زندگی می کنیم که همه چیز به سرعت اتفاق می افتد و تبادل افکار به سرعت صورت می گیرد. این یعنی بعد از هر بازی اعتراضات به سرعت صورت می گیرد، به سرعت راجع به شما قضاوت می شود و زمان زیادی بین بازی و این اتفاقات وجود ندارد."

ونگر معتقد است این وظیفه باشگاه هاست که مربیان خود را حفظ کنند و به آنها فرصت بدهند، او به باشگاه آرسنال در این زمینه اشاره می کند و می گوید آنها به اعتقادات و اصول خود پایبند بوده اند.

" راه حل این است که باشگاه ها از داخل باید قدرتمند تر از گذشته عمل کنند، تا از این فشارهای فوری نجات پیدا کنند.

" توانایی ها، باور و دیدگاه موجود در باشگاه ها بیش از پیش مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. و باشگاه ها باید از درون قدرتمندتر از گذشته باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰