loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ویلشر می تواند در پست هجومی تر پیشرفت کند
ونگر: ویلشر می تواند در پست هجومی تر پیشرفت کند

ونگر: ویلشر می تواند در پست هجومی تر پیشرفت کند


جک ویلشر از زمان بازگشت از مصدومیت شرایط بسیار خوبی داشته و نمایش هایش در میانه میدان همگان را به تحسین او واداشته است.

تنها نکته منفی ای که در بازی این هافبک 21 ساله به چشم می خورد کم گل زدن اوست، او در 25 دیداری که در این فصل به میدان رفته تنها موفق به زدن 2 گل شده است ولی ونگر معتقد است جک به زودی گلهای بیشتری به ثمر خواهند رساند.

" به نظرم اینکه او در پستی هجومی تر بازی کند مرحله ای از پروسه پیشرفت اوست. شما همیشه می توانید در نقشی مرکزی تر بازی کنید، او دوست دارد نقش مرکزی داشته باشد، در بعضی بازیها او در آنجا راحت تر است.

" من اعتقاد دارم او توانایی دریبل زدن دارد که می تواند او را در یک سوم جلوی زمین قرار بدهد و گلزنی ها نیز به سمت او خواهند آمد. وضعیت او تقریباً مثل وضعیتی است که فابرگاس برای مدتی داشت. او به من می گفت من نمی توانم گلزنی کنم ولی شما دیدید که این اتفاق افتاد.

" ویلشر در مورد کمبود گلهای زده اش هیچ حرفی نمی زند. چه کسی دوست ندارد گلزنی کند؟ من هیچ بازیکنی را ندیده ام که در پستی هجومی بازی کند و دلش نخواهد گلزنی کند.

" او بیش از اینکه یک گلزن باشد بازیکنی در خدمت تیم است، او هیچگاه بازیکنی نخواهد شد که گلهای زیادی می زند ولی او توانایی گلزنی را خواهد داشت."

سانتی کازورلا گفته بود عملکرد خیره کننده ویلشر به او هم کمک کرده تا نمایش بهتری از خودش نشان دهد و ونگر امیدوار است هافبک انگلیسی و ملی پوشش در گلزنی راه سانتی کازورلا را در پیش بگیرد، بازیکنی که از زمان پیوستنش از مالاگا موفق به زدن 11 گل شده است.

" کازورلا الان 28 ساله است. قبل از این فصل هیچگاه تعداد گلهایش در یک فصل دو رقمی نشده بود، او به تیم ما آمده و تا اینجا 11 گل به ثمر رسانده است.

" این یعنی در درجه اول ما فوتبالی بسیار هجومی ارائه می دهیم و در درجه دوم نشان دهنده این است که شما در هر سنی که باشید می توانید توانایی گلزنی خود را بهبود ببخشید.

" جک می تواند بازیکنان را از پیش رو بردارد و توپ را به هم تیمی هایش واگذار کند و این برای بازیکنی که در خط میانی بازی می کند نکته بسیار مهمی است."



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰