loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:همه جام حذفی را جدی میگیرند
ونگر:همه جام حذفی را جدی میگیرند

ونگر:همه جام حذفی را جدی میگیرند

آرسن ونگر تاکید کرد این مسئله که برخی جام حذفی را جدی نمیگیرند حقیقت ندارد.

آرسنال که در ماه مه گذشته رکورد کسب 12 عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلستان را به دست آورد دوست دارد برای سومین بار متوالی جام حذفی را از آن خود کند.

تیم فوتبال آرسنال روز یکشنبه در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان باید با واتفورد رو به رو شود

 ونگر گفت:" اگر به تعداد عنواین قهرمانی ما در جام حذفی نگاه کنید میبینید که ما این جام را جدی گرفته ایم. همه تلاش میکنیم عملکرد خوبی داشته باشیم."

"این داستان که میگویند برخی جام حذفی را جدی نمیگیرند حقیقت ندارد طی سالیان اخیردر لیگ برتر عملکرد خوبی نداشتیم زیرا برخی تیم ها از ما بهتر بودند. "

آیا این عادلانه است که بگوییم ما جام حذفی را بیشتر دوست داریم؟من نمیدانم . می توانم به تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند نگاه کنم که سه چهار تیم هستند.ما نیز مانند دیگر تیم ها شانس داریم و میخواهیم تا جایی که می توانیم سخت تلاش کنیم و از فرصت هایی که به دست می آوریم برای کسب موفقیت استفاده کنیم."

" من برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تسلیم نشده ام.این را بارها گفته ام. ما باید به بازی بعدی توجه کنیم که در جام حذفی است."

"این بهترین شانس برای کسب یک جام است؟ هنوز با آن فاصله داریم.ما باید بازی بعد را ببریم و خودمان را دوباره نشان دهیم.من فکر نمیکنم افرادی که در کنارم هستند اکنون به بارسلونا و اورتون فکر میکنند . انها متمرکز بر بازی با واتفورد هستند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰